Sivut

perjantai 3. elokuuta 2012

"Päivä vain ja hetki kerrallansa"

Hei raks lapseni

En tahdo, että joutuisit kokemaan vastoinkäymisä tai murheita ilman minua. Olen kanssasi aina ja ikuisesti. Voit sanoa, että se  ei lohduta sinua, mutta tiedän, että se lohduttaa. Vaikka olisit väsynyt, etkä enää jaksaisi eteenpäin, niin seison vierelläsi puolustamassa sinua. Vaikka kulkisit kuinka pimeitä teitä, käteni varjelee sinua.

Rakastan sinua ja sielusi on minulle tärkeä. Tahdon sinun ymmärtävän, että läsnäoloni on sinulle tuki ja turva. Voimani on ulottuvillasi joka päivä, olenhan luvannut antaa sinulle uuden voiman päivittäin. Eikö tämä lohduta sinua? Sinun ei tarvitse pohtia, mitä teet huomenna, ja kuinka jaksat, sillä saat luottaa siihen, että kuten olen antanut tänään sinulle voimaani, niin teen myös huomenna. Näen huomisesi, ja siksi voin auttaa sinua. Olen uskollinen sinulle. Voimassani jaksat päivän matkan kerrallaan. Teen ihmeitä ilman määrää, vaikka et jaksaisikaan uskoa sitä. 

Nosta katseesi ja katso silmiini! Rakas lapseni, annan sinun levätä edessäni. Otan taakkasi ja huolesi ja lohdutan sinua. Ei ole niin suurta taakkaa, etten jaksaisi sitä kantaa. Tahdon antaa sinulle siunauksia aarreaitastani. Tiedät, että olen rikas antaja. Olen sinun rakastava Isäsi, joka näkee tarpeesi! 

Älä pelkää tulevaa, sillä olen silloinkin kanssasi. Et aina uskalla luottaa siihen totuuteen, jonka olen ilmoittanut Sanassani. Minä pidän kuitenkin aina lupauksistani kiinni. En tahdo, että koet tulleesi hylätyksi, koska minä en ole sinua hylännyt. Katsot itseäsi, etkä voi millään uskoa sitä. Taas kehotan sinua katsomaan minua. Silmissäni näet rakkauden, jota et voi koskaan ansaita tai käsittää. Sydämeni on täynnä rakkautta sinua kohtaan. 

Anna sydämesi levätä siinä tietoisuudessa, että kaikki on kädessäni, ja käteni on voimallinen pitämään sinusta huolen. Silmäni valvovat varjellen sinun ja läheistesi elämää. Tulen antamaan sinulle uusia näkyjä ja tehtäviä. Nyt on kuitenkin aika levätä ja kerätä voimia. En koskaan hylkää sinua, vaan olen aina kanssasi. Suunnitelmani elämällesi on hyvä. Tiedän, miksi kaikki tapahtuu niin kuin tapahtuu. Kaikki on minun kädessäni. Annan sinulle vastauksia, kun sinä niitä tarvitset. Sinulle riittää vain tietoisuus siitä, ettet ole yksin, vaan kaikki on osa suurta suunnitelmaani. Rakastan sinua, älä siis pelkää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti