Sivut

sunnuntai 26. elokuuta 2012

Risteyksessä

Hei rakas lapseni,

Rakastan sinua, ja annan anteeksi töppäyksesi ja tottelemattomuutesi. Olet minulle tärkeä. Olen osoittanut sen antamalla sinulle lahjoja ja siunauksia. Tahdon jatkossakin siunata sinua. 

Puhun sinulle, koska olet avannut sydämesi kuuntelemaan sanojani. Kaikki lapseni eivät osaa kuunnella minua. He kuuntelevat omaatuntoaan ja lukevat Sanaani, ja sitä kautta voin puhua heille. Tahtoisin puhua jokaiselle omalleni ja olla henkilökohtainen neuvonantaja. Voimani on saanut muutoksia aikaan sydämessäsi. Nyt uskallat kuunnella minua. Ennen pelästyit aina, kun yritin puhua sinunulle. Tahdon olla läsnä elämässäsi. 

On paljon asioita, jotka estävät sinua näkemästä suuruuttani. Kauhistelet vaikeuksia, joita eteesi tulee etkä uskalla katsoa minuun. Minä Olen kuitenkin ratkaisu ongelmiisi, ja olen suurempi kuin vaikeutesi. 

Tiedän, että  sydämessäsi on myrksy, koska sinun tulee tehdä valinta, joka viitoittaa elämääsi eteenpäin. Sinulla on kaksi tietä, joista kumpikaan ei näytä väärältä. Olet rukoillut johdatustani ja apuani, ja siksi olen nyt tässä. Toinen valittava tie on oman tahdon tie ja toinen minun tahtoni tie. Sinun on valittava, kumpaa ääntä tahdot seurata: minun vai omaasi. On totta, että oman tahdon tie näyttää olevan helpompi, yksinkertaisempi ja järkevämpi. Kuitenkin olen asettanut sinuun Henkeni, joka tahtoisi johtaa sinut sille toiselle tielle. Se näyttää epävarmalta, koska et näe, mitä on edessäsi. Järkevästi ajateltuna sitä ei kannattaisi valita. Kuitenkin tiedät, kumpi on oikea, ja kummalla tiellä tulet onnelliseksi. 

Kumpaakin tietä kulkein pääset varmasti perille, mutta jos valitset oman tahdon tien, Henkeni sydämessäsi tulee murheelliseksi, koska et voi täysin toteuttaa sitä tehtävää, jota varten sinut on luotu. Suunnitelma, joka minulla on sinua varten, on hyvä, ja sitä ei tarvitse pelätä. Olen luvannut olla kanssasi aina. Vaikka valitsisit sen toisen tien, en jätä sinua. Olen uskollinen neuvonantaja. Tarjoan sinulle mahdollisuutta suureen seikkailuun kanssani! 

Rakastan sinua, ja pidän aina lupaukseni, jotka olen sinulle antanut. Käteni on sinun kädessäsi, ja vien sinut perille. Reitti on sinun valittavissasi. Älä pelkää sitä valintaa. Pidän sinusta huolen. Lupasin niille kahdelletoista, että olisin heidän kanssaan aina maailman loppuun asti, enkä pettänyt lupaustani. En aio tehdä niin nytkään. Luota vain Sanaani, ja omista sen lupaukset itsellesi.

1 kommentti: