Sivut

keskiviikko 8. elokuuta 2012

"En koskaan jätä sinua"

Hei rakas lapseni,

Älä unohda sitä, kuinka suuri minä olen. Älä välitä siitä, että omat voimasi ovat niin rajalliset. Voimani on aina käytettävissäsi, se on elinehtosi. Saat heittäytyä sen varaan ja rakentaa elämäsi siihen luottaen.

Rakastan sinua suuremmalla rakkaudella, mitä voit koskaan kuvitella. Ajatuksesi ja sydämesi ovat kädessäni, turvassa. Olen lunastanut sinut kuoleman vallasta ja antanut sinulle iankaikkisen elämän. Rakkauteni ei lopu koskaan, vaikka kaikki muu katoaisikin ympäriltäsi. 

En koskaan jätä sinua, vaikka epäilisit tai epäonnistuisit. Tahdon opettaa sinua vastoinkäymisten kautta luottamaan enemmän ja enemmän voimaani. Niiden tarkoitus ei ole katsoa, kuinka kauan kestät kyydissä, sillä minä en anna sinun tippua. Minä Olen turvasi, joka kestää kaikki elämän myrskyt. Minun kädessäni ovat sinun voittosi, jonka annan sinulle vaikeuksien keskellä. Älä huolehdi siitä, miten kaikki tapahtuu. Käteni on niin suuri, että voin kääntää kaikki vaikeutesi ja epäonnistumisesi voitoiksi. Edessäni et voi epäonnistua niin kauan kuin tahdot pitää kädestäni kiinni ja olla rehellinen edessäni.

 Mikään ei voi olla esteenä tahtoni toteutumiselle, jos tahdot olla kuuliainen Sanalle, jonka olen sinulle antanut. Minä pidän huolen lopusta. Tiedäthän, että käteni ei koskaan väisty yltäsi, vaan varjelen sinua joka päivä. Kaikki elämäsi palaset laitetaan vielä kerran yhteen, ja saat vihdoin nähdä, kuinka mahtava suunnitelmani on. Nyt et vielä tiedä kaikkea, mutta sen on sinulle parhaaksi. Sinun ei tarvitse pelätä, mitä tulen tekemään, sillä olet ystäväni, ja ilmoitan sinulle tahtoni.

Vaikka kokisit epäonnistuneesi tai tuottaneesi minulle pettymyksen, niin luota minuun, minä luotan sinuun. Vaikka et aina tottelisikaan minua tai epäilisit Sanaani, tahdon aina antaa sinulle uuden mahdollisuuden. En koskaan hylkää sinua, vaikka kaikki muut hylkäisivätkin. Seison uskollisesti rinnallasi, ja vien sinut askel askeleelta kotiin luokseni. Älä pelkää, sillä rakstan sinua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti