Sivut

perjantai 27. heinäkuuta 2012

Armahdus

Hei rakas lapseni!

Usko pois, minulla on sinulle asiaa. Et voi millään käsittää, että olen kiinnostunut elämästäsi. Olen kiinnostunut tietämään, mitä sinulle kuuluu. Varjeleva käteni on ollut ylläsi koko elämäsi ajan. Jos voisit nähdä vaikutukseni elämääsi, et yhtään epäilisi rakkauttani. 

Et tahtoisi minun tietävän kaikkea, mitä sydämessäsi on. Tahtoisit minun näkevän sen sinun "sunnuntai-minän", jonka esittelet aina seurakuntani keskellä. Näen kuitenkin arkipäiväsi, vaikka kukaan muu ei näkisi. Tiedän sinun syyllisyytesi, vaikka et uskalla siitä kenellekään puhua. Tiedän sinun salaisimmatkin ajatuksesi. Olen kuitenkin valmis armahtamaan sinua ja antamaan anteeksi. Tahtoisin olla Jumalasi joka päivä, eikä vain sunnuntaisin. 

Ei sinun tarvitse pelätä. Voit luottaa minuun. En paljasta salaisuuksiasi kenellekään, enkä käytä asemaani väärin. En syytä sinua, vaan olen tullut antamaan iankaikkisen elämän ja armahduksen. Sanot, että olet jo tullut luokseni, ja olet jo pelastettu. Minun armoni kuuluu silti sinulle. Se ei ole loppunut, eilä edes vähentynyt. Minä Olen edelleen sinun Vapahtajasi. Saat edelleen turvata armooni, koska se on ainoa asia, joka kestää minun edessäni. Olet lapseni, ja tahdon kasvattaa ja siunata sinua. 

Luota minuu! Minä Olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Olen Isäsi, joka uhrasi kaikkensa vuoksesi. Älä unohda sitä, vaan muistuta mieleesi aina väsymyksen tullessa, että minä olen armahtanut sinut. Rakastan sinua ja olet minulle tärkeä. Voi kunpa voisit nähdä sen! 

On monia asioita, joiden vuoksi tunnet itsesi onnettomaksi, ja pelkäät tuomiota. En kuitenkaan ole tullut tuomitsemaan maailmaa vaan pelastamaan sen. Uskothan tämän? Armoni riittää sinullekin, vaikka et itse voikaan itseäsi armahtaa. En tahdo sinulta lepytysuhreja tai suorituksia, joilla tahdot hiljentää omaatuntoasi, koska olen suurempi kuin sydämesi. Olen antanut sinulle jo anteeksi, ja rikoksesi on pois pyyhitty. Tämän kaiken saat ilman ansiota, lahjana. 

Uskomatonta, mutta totta! Rakastan sinua, ja siksi puhun sinulle. Kun osaat ottaa armoni ja anteeksiantoni uudelleen vastaan omalle kohdallesi, voin antaa sinulle uusia näkyjä siitä, mitä aion kauttasi tehdä. Minä Olen sinun kanssasi aina ja iankaikkisesti! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti