Sivut

lauantai 21. heinäkuuta 2012

"Minä en muutu"

Hei rakas lapseni

Rakastan sinua. En koskaan tahdo sinulle pahaa, vaan minulla on aina hyvät ajatukset sinua kohtaan. En aio koskaan jättää sinua, vaan kuljen kanssasi. 

Vaikka epäilisit minua ja sanojani, pysyn uskollisena. Armoni on sama, vaikka et ottaisi sitä vastaan. En koskaan muutu, vaikka olosuhteesi muuttuisivatkin. Elämässäsi ei ole muita pysyviä arvoja kuin minä. Sanaani voit luottaa, vaikka ihmisten mielipiteet ja tunteet vaihtelisivatkin. Suunnitelmani on edelleen sama. Tahtoni on pelastaa tämä maailma ja teen edelleen kaikkeni sen saavuttamiseksi. Voimani on edelleen sama. Valtasuuruuteni on sama, se ei muutu! 

Suunnitelmasi ja ajatuksesi vaihtelevat, puhumattakaan tunteistasi, mutta minä en muutu! Suunnitelmani on edelleen voimassa. Ilmoitan sinulle tahtoni, ja käytän sinua. Älä murehdi huomisesta päivästä, sillä Minä Olen silloinkin sama. 

Ajatukseni ovat hyviä sinua kohtaan. Annan sinulle rauhan. En jätä sinua maailman tuulien ja myrskyjen armoille, vaan vien sinut turvallisesti kotiin asti. Minun kädessäni ovat kaikki maan säät ja tuulet. Minun käskystäni tuuli lakkaa puhaltamasta ja aurinko paistamasta. Minun käskystäni enkelit varjelevat jokaista askeltasi. Jos muistaisit voimani suuruuden, et koskaan epäilisi suunnitelmaani. Mahdollisuuteni ovat edelleen rajattomat. Voimani on sinun käytettävissäsi. Olet joskus huonomuistinen, ja turvaat vain omaan voimaasi. Minä olen kuitenkin voimanasi ja tukenasi. 

Ei mikään voi koskaan erottaa meitä toisistamme. Rakkauteni on voima, joka pitää sinut pystyssä, ja se on sama huomennakin! Vaikka sinä joskus tahtoisit unohtaa mahdollisuuteni ja suunnitelmani, minä muistutan sinua. Tahdon pitää sinut lähellläni, jotta voisin siunata sinua niin monin eri tavoin. En tahdo, että joutuisit pettymään odotuksissasi. Minulle on kaikki mahdollista. Minä voin yllättää sinut. Tahdon sinun muistavan sen, että et ole koskaan yksin, vaan Minä Olen aina kanssasi!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti