Sivut

maanantai 16. heinäkuuta 2012

Yli ymmärryksen

Hei rakas lapseni!

Tiedän, ettet aina ymmärrä sanojani, koska ymmärryksesi on rajallinen. Tahdon sinun luottavan minuun ja minun ymmärrykseeni. Älä järkeile liikaa sanojani. Johdatan sinua ja näytän sinulle tien. Olen kyllä antanut sinulle järjen, jotta voisit käyttää sitä hyväksesi palvellaksesi minua. Sanani on kuitenkin ylijärjellinen. Et voi käsittää tekojeni suuruutta omalla järjelläsi. Minä annan sinulle tarvittavan ymmärryksen, kun sen aika on. 

Älä murehdi tulevaa niin kovasti! Usko pois, olen silloinkin rinnallasi. Näytän sinulle tien tulevaan. Älä pelkää, vaan luota minuun. Tarkoitan mitä sanon! Älä yritä keksiä järjellisiä selityksiä, vaan katso minun Sanaani. 

Rakastan sinua, ja odotan sinulta luottamusta. Tiedän, että järkesi sanoo: "Ei, se ei ole järkevää" katsottuaan tätä maailmaa ja sen tavoitteita. Tahdon sinun katsovan minun tavoitteitani Sanastani ja ammentavan sieltä voimaa ja näkyjä omaan elämääsi. Kun luet Sanaani ja annat sen uskossa sulautua elämääsi, niin se, mitä minä sanon, ei olekaan järjetöntä, vaan se kuuluu osana mahtavaan suunnitelmaani. 

Ajattele sitä, mitä minä tahtoisin sinun ajattelevan: minun mahdollisuuksiani ja valtasuuruuttani. Älä anna minkään masentaa mieltäsi, edes oman järkesi. Mahdollisuuteni ovat edelleen rajattomat. Ei ole tilannetta, jota en ennakolta tietäisi. En tahdo johdattaa sinua pahaan vaan ainoastaan hyvään. Luonani on sinulle varattuna paras paikka. Johdatan sinua askel askeleelta. 

Luota minuun enemmän kuin ihmisten mielipiteisiin! En välitä niistä, vaan minä toimin mahdottomilla tavoilla, vaikka kukaan ei sitä uskoisi. Jos olisin kuunnellut ihmisten mielipiteitä, minun olisi pitänyt luovuttaa tämän ihmiskunnan kanssa jo ajat sitten. Olen kuitenkin yliluonnollinen Jumala, ja siksi pysyn uskollisena suunnitelmalleni ja pidän lupauksistani kiinni. En jätä sinua koskaan, jos vain tahdot oppia lisää minusta. Jaksan kyllä kantaa sinua. Tahdon käyttää juuri sinua, koska olen suunnitellut sinut tiettyyn tehtävään. Minä, Kaikkivaltias Luoja, olen sinun kanssasi ja autan sinua. Älä koskaan unohda sitä.

2 kommenttia:

  1. Kiitos tästä..Tämä puhutteli minua ja kosketti!
    : )
    Olet Leena ihanasti Jumalan käytössä..
    Olisiko meidän mahollista nähä elokuun ekoilla viikoilla...ennen Isoa Kirjaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Voi kun oiskin kiva nähdä elokuussa! Mä oon kuitenkin tääällä Pirkkala-Tampere -akselilla "lomalla", ja syyskuun alussa vasta oon taas suuntaamassa kohti Pohjois-Karjalaa...

      Poista