Sivut

lauantai 7. kesäkuuta 2014

Kalenteritekstejä 15

Minun Henkeni vahvistaa askeleesi. Minä itse johdatan ja tuen sinua oikealla kädelläni. Sinun elämäsi on kädessäni. Älä siis pelkää, äläkä arkaile. Muistathan, että sinun Jumalasi on Kaikkivaltias! Ole turvallisella mielellä!

****

Minä Olen suurempi kuin haaveesi ja unelmasi.
Minä Olen suurempi kuin pelkosi.
Minä Olen suurempi kuin esteet edessäsi.
Minä Olen suurempi kuin ongelmasi.
Minä Olen suurempi kuin sairautesi.
Katso minuun!

****

Sinun sydämesi on minun kädessäni kultaakin kalliimpi! Minä puhdistan sinut. Rakastan sinua. Saat loistaa minun valoani, heijastaa minun kirkkauttani, missä kuljetkin.

****

Sinä olet minun omani. Haluan puhdistaa sinut, jotta voisin käyttää sinua ihan uudella tavalla, tavalla, jota et voi edes kuvitella. Rakastan sinua, olen uhrannut itseni sinun tähtesi. Minä tahdon puhdistaa sinut luntain valkeammaksi, ja sinä saat loistaa minun valoani, kirkkaana!

****

Anna minun suunnitella tulevaisuutesi, silloin olet parhaissa käsissä. Älä pelkää, sillä olen sinun kanssasi ja paljastan sinulle tietä eteenpäin vain askeleen kerrallaan, ja jokaisen niistä minä kuljen sinun kanssasi. Olet minulle tosi rakas!

****

Minä olen kutsunut sinut olemaan minun kanssani. Älä yritä suorittaa mitään, kelvataksesi minulle. Sinä kelpaat Jeesuksen Kristuksen kautta. Rakastan sinua! Minulla on elämällesi suunnitelma. Älä pelkää ottaa sitä vastaan. Sinä olet minun! 

****

Minä olen kutstunut sinut. Näen ja tunnen sinun kipusi ja unelmasi. Rakastan sinut terveeksi! Minä annan sinulle, mitä sydämesi halajaa, älä siis pelkää. Luota minuun!

1 kommentti:

  1. niin ihanaa tekstiä ja niin ihana Iskä meillä! tule Herra ja tee minut uudeksi, sinulle kelvolliseksi astiaksi! tänäänkin tahdon antaa itseni sinulle, kokonaan!

    ja kiitos Leena taas kerran!

    VastaaPoista