Sivut

sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Kalenteritekstejä 17

Facebookissa kiersi kuva, jonka tekstin ajatus oli, että elämä on kaikkein vaikein koe. Monet yrittävät kopioida vastauksia toisilta, ymmärtämättä, että jokaisella on omat koekysymykset. (Ja siksi vastauksetkin ovat erilaisia.) Nämä seuraavat kalenteritekstit (toivottavasti) rohkaisevat meitä jokaista palvelemaan Herraa ja olemaan oma itsensä.

****

Minä vapautan sinut. Saat palvella minua ja toteuttaa sitä näkyä, jonka olen sinulle antanut. Älä anna minkään tai kenenkään sitoa sinua sinua siteillä, jotka estävän sinua olemasta se, mikä olet. Minä vahvistan sinua ja askeleitasi. Rakastan sinua. Olen antanut sinulle juuri ne lahjat, jotka olen sinulle tarkoittanut. 

****

Minä murskaan ne kahleet, joilla olet itsesi sitonut, tai joilla jotkut muut ovat sen tehneet. Minä näen sinun sydämesi ja sinun halusi palvella. Annan sinulle voiman kaikkeen siihen, johon sinut johdatan. Anna minin käteni johdattaa ja viedä sinut minun unelmaani!

****

Sinä saat palvella minua juuri sellaisena kun olet. Älä yritä piilottaa sitä, mitä olet, sillä silloin sinä rikot sitä vastaan, mitä minä olen sinulle tarkoittanut. En voi vastata sinulle tai johdattaa sinua niin kuin haluaisin, jos sinä pelkäät olla sitä mitä olet. Ole rohkea ja turvaa minuun, sillä minä olen sinun Luojasi – olen sinut tarkoituksella luonut juuri tuollaiseksi. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudellani.

****

Minä olen vapauttanut sinut, ota se vapaus vastaan! Ole rohkea, älä pelkää. Saat huomata, että ihmiset, ystäväsi haluavat ottaa sinut vastaan sellaisena kuin sinä olet. Olet minulle rakast, älä unohda sitä!

3 kommenttia:

  1. kiitos Leena, taas kerran! nämä tekstit ovat aarteita!

    VastaaPoista
  2. kiitos Leena :) vahvistat siellä omia ajatuksiani.
    Terv. Merja-Hannele

    VastaaPoista