Sivut

lauantai 21. kesäkuuta 2014

Kalenteritekstejä 16

Anna minun johdattaa sinua! Ole aina turvallisella mielellä, sillä minä tiedän, mihin olet menossa, ja millä aikataululla. Luota minuun, minä tiedän! Johdatan sinua askel askeleelta. Se on kaikki, mitä sinun tarvitsee tietää.

***

Minun läsnäoloni hoitaa sinua syvältä asti, oaljon syvemmältä kuin tunteistasi. Rakastan sinua. Olen kaivannut sinua, mikset ole kysynyt tahoani? Anna minun puhua sinulle, sinun kauttasi. Älä sulje minua pois! Minä haluan, että meillä kahdella olisi hyvä, syvällinen ja ehjä suhde. Rakastan sinua!

****

Minä olen antanut sinulle unelman, enkä aio ottaa sitä pois. Älä anna kenenkään ryöstää sitä sinylta. Se on suuri ja kallisarvoinen. Äl halveksi sitä. Rakastan sinua, siksi olen kutsunut sinut. Älet minulle tärkeä. Älä luovuta, sillä minä olen sinun kanssasi, jokaisella askeleella.

****

Minä sytytän sinut sellaiseen roihuun, että valo ja lämpö alkavat levitä sinun kauttasi. 

****

Minä rakastan sinua, olen antanut anteeksi jo kauan sitten. Saat olla vapaa syyllisyydestä. Minä tahdon katkaista kaikki siteet elämästäsi, jotta saat palvella minua ilolla niin kuin ennen. 

****

Minä olen ollut uskollinen kaikki nämä vuodet. Minä olen seissyt sinun vierelläsi ja tukenut sinua silloinkin, kun et ole sitä tuntenut, vaikeuksienkin keskellä. Ne ovat tehneet sinusta sellaisen, kuin olet nyt. Minun varjelukseni on ollut sinun ylläsi koko elämäsi ajan. Koskaan tuskaa ei ole ollut pisaraakaan liikaa. Minä olen kantanut taakkojasi. Olen vahvistanut sinua. Minä jatkan sitä työtä edelleen. Minä pysyn samana. Minä pysyn vierelläsi tulevinakin päivinä. 

****

Minä olen valinnut sinut kantamaan hedelmää minulle, ja saat olla siunauksena niin monille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti