Sivut

sunnuntai 25. toukokuuta 2014

"En koskaan jätä sinua"

Hei rakas lapseni!

Rakastan ja autan sinua! Älä pelkää, tahdon sinulle vain ja ainoastaan hyvää. Käteni on elämäsi yllä, ja siunaan ja varjelen sinua. Älä huolehdi tulevasta, sillä Minä Olen sinun kanssasi. Ei kukaan voi ryöstää sinua kädestäni. Johdatan ja autan sinua! Olen tarttunut elämääsi, ja pidän kädestäsi kiinni. Vien sinut askel askeleelta kotiin. Johdatan sinut tehtävääsi. En KOSKAAN jätä sinua, vaan olen joka ikinen hetki kanssasi. Sinun ei tarvitse pelätä, koska minä tiedän, mitä teen.

Annan sinulle uuden voiman, ja saat rohkeasti olla siellä, missä tahdon sinun olevan. Olen tänäänkin kanssasi, ja autan sinua. Älä pelkää, sillä minä, sinun Jumalasi, olen Kaikkivaltias. Olen Uskollinen Jumala, ja pidän jokaisen lupaukseni, jonka olen antanut. Rakastan sinua. Älä pelkää äläkä epäile. Minä en jätä sinua. 

Rakas lapseni, jospa sinä voisit sen ymmärtää! Minä johdatan askeleesi, ja pidän sinua kädästä kiinni. Teen työtäni sinun kauttasi ja sinussa. Älä epäile sitä. Annan sinulle kaiken sen, mitä tarvitset tahtoni toteuttamiseen. Minä Olen sinun kanssasi. Annan sinulle, mitä sielusi halajaa, koska olet minulle rakas. Rakastan sinua tänäänkin, sillä se ei lopu milloinkaan!



2 kommenttia: