Sivut

sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Kalenteritekstejä 13

Minä teen sinulle tien huomiseen. Anna käteni johtaa sinua!

****

Olen kutsunut sinut palvelukseeni. Suunnitelmani on paljon suurempi kuin voit kuvitella. Sinä näet inhimillisesti. Tahdon näyttää sinulle jumalallisia asioita, minun mahdollisuuksiani. Ne ovat jotain paljon enemmän kuin mitä itse ajattelet. Katso minuun! Minä näytän sinulle tien!

****

Minä vahvistan sinun askeleesi. Vastaan sinulle. Näen sinut, sinä et voi näytellä minun edessäni, sillä tunnen sinut, ja sinä riität! Sinä riität. Rakastan sinua!

****

Minä vastaan sinulle ilman ehtoja, armosta. Minä vastaan, sillä Minä Olen. Mikään, mitä teet ei voi sität totuutta muuttaa.

****

Sinä olet kuin kukka minun kämmenelläni. Minä vaalin sinua, ja pidän sinusta hyvää huolta. Saat kokea, kuinka minä annan sinulle vettä juoda.

****

Minä iloitsen sinun sydämestäsi, siitä, että tahdot palvella minua kokosydämisesti. Saat nähdä, kuinka minä toimin sinun kauttasi! Johdatan sinua suurten siunausten äärelle ja saat olla välittämässä näitä siunauksia muille.

****

Minä tahdon laajentaa sinun vaikutusalaasi, vahvistaa sinun askeleesi. Saat olla kuniaksi minun nimelleni. Minä siunaan sinua.

****

Minä olen laskenut sydämellesi rukoustaakan, ja minä tulen vastaamaan sinulle. Ole rohkea, sillä minä olen sinun kanssasi ja johdatan sinua, minä annan sinule oikeita sanoja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti