Sivut

torstai 15. toukokuuta 2014

Kalenteritekstejä 14

Minä parannan sinut. Poistan sinun kipusi ja ehyellä sydämellä ja mielellä palvella minua. Uskothan, että minulle on kaikki mahdollista? Minä voin tehdä paljon enemmän kuin osaat pyytää. 

****

Et voi kadota sylistäni,ajatuksistani. Minä johdatan sinua polkua pitkin, jonka olen sinulle suunnitellut. Älä katso itseesi ja omiin mahdollisuuksiisi. Katso minuun ja minun iankaikkisiin mahdollisuuksiini. Et hyppää tyhjän päälle vaan minun iankaikkisille käsivarsilleni. En unohda sinua koskaan! Sunnittelin sinut tarkasti juuri sellaiseksi kuin olet. Luota siihen, että minä huolehdin sinusta aina ja iankaikkisesti.

****

Miän olen kutsunut sinut. Valmistan tien sinun eteesi. Saat kulkea valmiissa, minun tekemissäni askelissa. Luota minuun. Minä kannan sinun kuormasi, huolesi, kipusi ja murheesi. Anna ne minulle, luovuta. Älä yritä itse niitä kantaa, sillä ne ovat sinulle liian raskaat. Anna ne minulle kannettavaksi. Minä annan sinulle ilon, rauhan ja rakkauden, joka saa loistaa sinusta tämän pimeän ajan keskellä. Rakastan sinua! 

****

Luota vain minuun. Minä johdatan sinun askeleesi oikeaan su
untaan ja siunaan sinua ja sinun kauttasi monia. Sinun elämäsi saa kantaa iankaikkista satoa viljavarastoihini. Anna sen siunauksen, jonka olen elämäsi ylle laskenut, levitä ja nostattaa satakertaista satoa, missä kuljetkin, minun voimassani! Minä olen sinun kanssasi joka hetki!

****

Minä olen kutsunut sinut, ja kutsun edelleen. Seuraa minun askelissani. Minä kuljen edelläsi, ja valmistan sinulle tien. Älä pelkää, vaan ole turvallisella mielellä. Koko sinun elämäsi on minun kädessäni. Rakastan sinua! En ikinä, koskaan hylkää sinua, vaan kuljen sinun rinnallasi, varjellen ja siunaten. Valmistan sinulle tien. Siihen kuuluu koko elämäsi, kaikki osa-alueet. Saat kaikessa olla turvallisella mielellä, minä olen sinun Herrasi kaikessa. 

****

Minä osoitan sinulle tien askel askeleelta. Minä kuljen edelläsi. Kukaan ei voi ryöstää sinua minulta. Kukaan ei voi tuhota sitä suunnitelmaa, joka minulla on elämällesi, paitsi sinä itse. Sinulla on kädessäsi koko minun kaikkivaltias voimani, minun luovuuteni ja iankaikkinen rakkauteni. Annan tämän totuuden upota sydämeesi! Minä olen aina kanssasi!

****

Se kaikki, mitä sinä olet minulta saanut on tarkoitettu käyttöön. Anna koko elämäsi, kaikkesi minulle niin saat kokea paljon suurempia siunauksia, mitä voit ikinä kuvitella ja minun nimeni saa kirkastua sinun kauttasi.

****
 
Minä siunaan sinua ja ne oksat, jotka olet itse karsinut pois saavat kukoistaa ja vihertää ja tuottaa hedelmää. Luota minuun!

****

Sinä olet rakas, rakas lapseni. Minun silmissäni olet täydellisen kaunis ja ihana. Saat levätä rakkaudessani. Kannan sinut perille asti. Johdatan, valtuutan ja siunaan sinua. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudellani. Älä pelkää, äläkä arkaile!

2 kommenttia:

  1. <3 Ihanaa Isän rakkautta, sulo sointuja sydämelle <3

    Siunausta siulle! T:Saija

    VastaaPoista
  2. Moikka!

    Laitoin sinulle haasteen Herkkupurkkiin.

    VastaaPoista