Sivut

lauantai 27. huhtikuuta 2013

Lupausten varassa

Rakas lapsukaiseni!

Minä olen sinun kanssasi. Opastan sinulle tien tästä päivästä huomiseen. Puhun sinulle ja sanon, mitä sinun tulee tehdä. Saat levätä lupausteni varassa. Kukaan ei voi ryöstää sinua kädestäni. Kukaan ei voi tehdä tyhjäksi suunnitelmaani sinun elämällesi. En KOSKAAN jätä sinua! Luota Sanaani. 

Minä olen sinun kanssasi, kun olet myrskyssä. Kaikki on mahdollista minulle, joka olen kuollut edestäsi ja kannan sinua käsivarsillani tänäänkin. Älä pelkää, saat nähdä, kuinka teen suuria sinun kauttasi ja sinun elämässäsi. Saat luottaa voimaani. Älä katso omiin mahdollisuuksiisi! Saat olla käytössäni, sillä sinä kuuntelet minua. 

Olet minun rakkaani ja minä armahdan sinua: olen antanut epäilyksesi ja epäuskosi anteeksi jo ennen kuin ehdit pyytää. Tahdon käyttää sinua. Odotan malttamattomana, koska saan toteuttaa suuren suunnitelman, jota olen valmistellut syntymästäsi saakka. Aivan oikein, syntymästäsi saakka olet ollut työpöydälläni, ja minä saan sinut valmiiksi!

Kuinka iloitsenkaan sinusta! Rakastan sydäntäsi, sillä olet rehellinen edessäni ja kuuntelet ääntäni. Rakastan sinua! Ei sinun tarvitse pelätä epäonnistumisia tai pettymyksiä. Niitä tulee kyllä vastaan, mutta minä olen silloinkin kanssasi. Tiedän, kuinka tässä käy, koska olen nähnyt sen kaiken ennalta. 

Olen suurempi kuin ajatuksesi. Voin tehdä suurempia asioita, mitä nyt uneksit. Minulle on kaikki mahdollista, muista se. Kädessäni olet turvassa. Annan sinulle kaiken, mitä tarvitset. Älä pelkäää, vaan iloitse siitä, että olen tänäänkin kanssasi. En jätä sinua, vaan saat tuntea, kuinka olen uskollinen sinulle. En koskaan petä lupauksiani! 

Rakastan sinua niin paljon! Suunnitelmani on hyvä suunnitelma, kukaan ei voi antaa sinulle parempaa kuin minä. Tahdon rohkaista sinua ottamaan askelia minun tahdossani. Avaan sinulle uuden oven ja johdatan sinua. Älä pelkää, sillä kukaan ei voi vastustaa sinua, sillä minä olen puolellasi. Lue Sanani lupauksia ja omista ne itsellesi. En koskaan petä lupauksiani enkä sinua. Toivosi ei ole turha, sillä olen todellakin kanssasi ja siunaan sinua. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella.

1 kommentti:

  1. Taas niin ihanaa tekstiä! Kiitos! Tänään pitkä päivä Kairos -kurssilla ja mielessä ajatukset siitä, mihin Jumala johtaakaan tässä elämässä!!! Innolla sitä odotan ja tahdon tahdon tahdon olla Hänen käytössään!

    VastaaPoista