Sivut

lauantai 20. huhtikuuta 2013

Kalenteritekstejä

Eilen aloitin muuttoon valmistautumiseen sen jälkeen kun sain lähetettyä tekstiä ensi viikon seminaari-istuntoon, joka on viimeinen varsinainen koulujuttu, mikä pitää suorittaa. Olin laittamassa vanhoja kalentereita roskiin, mutta sitten ajattelin, että kirjoitan ylös ne tekstit, mitä olen saanut eri tilanteissa. Tässä tulee ensimmäinen pläjäys. En enää muista, minkä vuoden kalenterista nämä on... :)

****

Rakas lapseni, älä pelkää, sillä minä johdatan sinun askeleesi, tänäkin kesänä. Älä murehdi, sillä minä olen sinun Jumalasi. Minä olen sinun auttajasi, aina ja iankaikkisesti. Rakastan sinua!

****

Minä oikeasti rakastani sinua. Minä pidän sinun kädestäsi kiinni, älä siis pelkää äläkä murehdi! Kaikki sinun asiasi ovat minun kädessäni turvallisesti. Älä epäile suuruuttani tai voimaani. Olen edelleen kaikkivaltias. Luota siihen, rakastan sinua.

****

Sinun kätesi on kädessäni. Tule lähelleni ja anna minun hoitaa sinut terveeksi. Rakastan sinua niin! Olet minulle tärkeä. Näen sinun ajatuksesi, haaveesi ja suunnitelmasi. Uskothan, että rakastan sinua. Annan sinulle voiman toteuttaa unelmasi. Olen sinun turvasi ja voimasi aina ja iankaikkisesti. Mikään, mitä teet tai sanot tai ajattelet ei vähennä rakkauttani ja tukeani. Olen sinun Jumalasi.

****

Minä olen ylösnousemus ja elämä. Katso minuun. Älä katso itseesi ja vajavaisuuteesi. Olet minun omani, älä unohda sitä.

****

Olen kuullut rukouksesi ja vastaan sinulle tahtoni mukaan. Älä siis pelkää, sillä tahtoni on hyvä. Älä pelkää ottaa vastaan siunaustani, sillä haluan sinulle vain parasta. Rakastan sinua.

****

Sinä olet palvelijani, olen valinnut sinut. Tahdon siunata sinun kauttasi monia ihmisiä, jos vain haluat ottaa vastaan siunaukseni. Se on tarkoitettu jaettavaksi. Rakastan sinua, älä siis pelkää, sillä tuen sinua oikealla kädelläni ja vahvistan sinun askeleesi, nyt ja aina.

****

Annan työkalut käteesi. Älä pelkää, sillä minä opastan sinua niiden käytössä. Olet minulle rakas!

****

Rakas lapseni! Minä näytän sinulle tien, askel askeleelta minä johdatan sinua. Älä pelkää, vaikka et nyt tiedä etkä näe kaikkea. Minä tiedän ja näen kaiken, olen Kaikkivaltias ja olen sinun kanssasi. Älä pelkää uusia haasteita, joita sinulle annan! Rakastan sinua.

****

Minä puhun sinulle rakkaani! Minä puhun suloisia sanoja! Älä pelkää äläkä murehdi. Minä edelleen johdatan sinua, käytän sinua, loistan valoa elämäsi kautta. Älä anna sen valon himmentyä! Anna sen loistaa missä vain liikut: minä loistan kauttasi. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudellani. Muista suuruuteni. Silloin voit turvallisella mielellä jatkaa, sillä Minä Olen sinun kanssasi.

****

Tiedän sinun kipusi ja kysymyksesi. Olen tässä sinun kanssasi. Älä pelkää kipuja, äläkä kysymyksiä, sillä minä olen vastaus. En tuomitse sinua kysymystesi vuoksi vaan rakastan sinua. Istun vierelläsi ja vastaan sinulle, henkilökohtaisesti.

****

Haluan olla sinua lähellä. Tahdon, että tunnet sydämenlyöntini! Tahdon, että sydämesi saa syttyä sydämeni tulesta! Rakastan sinua, kaipaan sinua ja sinun ääntäsi. Puhu minulle, ole kanssani, niin saan antaa sinulle siunauksiani, syvimpiä salaisuuksiani.

****

Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun. Minä olen antanut sinulle tehtävän ja olen valtuuttanut sinut. Älä katso itseesi vaan katso minuun! Olen kutsunut juuri sinut, ja saat olla oikeassa paikassa. Älä pelkää haasteita, sillä minä olen kanssasi. Minä annan sinulle ne haasteet. Rakastan sinua! Olet niin uskomattoman kallisarvoinen, älä epäile sitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti