Sivut

perjantai 5. huhtikuuta 2013

"Luen sinua rakastavin silmin"

Hei rakas lapseni!

Minä Olen sinun kanssasi. Kukaan ei voi ryöstää sinua kädestäni. Annan sinulle kaiken sen, mitä tarvitset. En jätä sinua, vaan saat luottaa siihen, että olen rinnallasi joka hetki. Puhun sinulle, koska minulla on sinulle suunnitelma. Johdatan sinua ja avaan sinulle oven. Otan murheesi ja pidän sinusta huolen. Olen luotettava, sillä pidän aina lupaukseni. Olen luvannut sinulle, että johdatan sinua, ja en anna sinun joutua häpeään. Saat nähdä, kuinka kaikki, mitä olen sinulle puhunut, pitää paikkaansa. 

Kukaan muu ei voi tehdä sitä tehtävää, jonka olen sinulle antanut, koska vain sinut on luotu sitä varten. Sinulla on kuulevat korvat. Kuuntele Sanaani, tahdon puhua sinulle Raamatun kautta. En koskaan hylkää sinua. Vaikka epäilisit sanojani, annan sinulle anteeksi ja saat aloittaa alusta. Olen armahtanut sinua, ja saat aina luottaa siihen, että luokseni voit tulla epäonnistuneena, pettyneenä ja väsyneenä. Olen luvannut anta sinulle levon. Annan sydämeesi sellaisen rauhan, että ihmettelet sitä. 

Usko minuun, ja astu rohkeasti eteenpäin siinä suunnitelmassa, joka minulla on elämääsi varten. Askeleesi ovat oikealla tiellä, minä johdatan sinua. Kuljen rinnallasi, olen jo kulkenut tiesi. Tiedän, mitä elämässäsi tulee tapahtumaan, enkä milloinkaan väisty rinnaltasi. En koskaan johdata sinua tilanteisiin, joista en olisi valmistanut pääsyä. Olen sinun kanssasi jokaisella askeleella. En jätä sinua, koska rakastan sinua niin paljon. 

Minun luonani on turvapaikkasi. Saat turvallisin mielin aina tulla Isäsi luo, ja kertoa murheesi. Rakastan sitä, kun puhut minulle. Rakastan sydäntäsi, joka on niin avoimena edessäni. Rakastan rehellisyyttäsi. Rakastan avoimia korviasi. Tahdon opettaa sinulle kuuliaisuutta äänelleni. Kukaan muu ei tunne sinua niin kuin minä, Luojasi. Olen varannut elämääsi paljon siunauksia. Tiedän, mitä tarvitset. Tiedän sinun salaisimmatkin haaveesi. Olet edessäni kuin avoin kirja, halusit sitä tai et. Luen sinua rakastavin silmin. Iloitsen sinusta ja siitä, mitä teen kauttasi. Iloitsen alttiudestasi palvella minua. Käytän sinua,  sillä elämällesi on olemassa suunnitelma, jonka tein paljon ennen syntymääsi. Aion toteuttaa sen, koska rakastan sinua.

Pidän sinusta huolen ja johdatan sinua. Älä pelkää huomista päivää, älä pelkää mitään pahaa, sillä minä olen sinun kanssasi. Minulle on kaikki mahdollista. Älä pelkää, sillä olen Kaikkivaltias rakastava Jumala ja Minä Olen sinun kanssasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti