Sivut

keskiviikko 1. helmikuuta 2012

"Teen sinusta kauniin taideteoksen"

Hei rakas lapseni,

On monia asioita, joita haluaisin jakaa kanssasi. Et ole uskaltanut kuunnella minua, etkä avata silmiäsi katselemaan minun maailmaani ja mahdollisuuksiani. Nyt tahdon, että suljet silmäsi tältä maailmalta ja ihmisjärjeltä, kun minä puhun sinulle. 

Minulla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Olen tehnyt niin monia ihmeitä elämässäsi, mutta silti et usko minua. Muistelepa mennyttä elämääsi, mieti, kuinka hellästi ja huolella olen sinua johdattanut. On ollut monia hetkiä, jolloin et ole ymmärtänyt tahtoani ja olet kapinoinut minua vastaan. Olen kuitenkin ollut kaikesta huolimatta uskollinen sinulle.

Olen jatkanut työtäni vaikeuksien keskellä. Minä en unohtanut sinua sinne vaikeisiin tilanteisiin, vaan toin sinut luokseni. Kasvatin ja siunasin sinua kaiken sen kautta. Olet kokenut syyllisyyttä, koska olet ajatellut, että kaiken syynä on ollut synti. Minä olen kuitenkin kääntänyt kaiken voitoksi. Minun rakkauteni on ollut kaiken takana. Nyt voit katsoa kiitollisena taakse päin. Käteni ei ole koskaan horjunut tai poistunut kädestäsi. Olen antanut kaikki syntisi anteeksi, enkä aio syyttää sinua mistään, joten sinun ei tarvitse kokea syyllisyyttä. Olen kärsinyt rangaistuksesi, jotta voisin armahtaa sinua.

Tahtoisin vapauttaa sinut kaikesta, mikä sitoo elämääsi: syyllisyydestä, pelosta ja kaikesta sellaisesta. En tee sitä hetkessä. Tahdon olla hienovarainen, koska tunnen sydämesi kuin omat taskuni. :) Saat kuitenkin olla vapautusprosessissa, minun kädessäni. En koskaan tahdo satuttaa sinua syyttä suotta, vaan kaikkeen kipuun on oma salattu syynsä. Kun katsot elämääsi taaksepäin, voit huomata sen. 

Olen tekemässä sinusta kaunista taideteosta, joka vaatii minulta herkkyyttä, hellyyttä ja vaivannäköä. En koskaan jätä työtäni kesken, voit olla varma siitä. Minun käsissäni olet turvassa, koska minä rakastan sinua niin paljon, että uhrasin kaikkeni puolestasi. Iloitsen sinusta, kun ajattelen sinua, ja sitä, mitä sinusta tulee! Voi, rakas lapseni, sinun ei tarvitse pelätä, koska minä seison uskollisesti vierelläsi ja rakastan sinua!

1 kommentti: