Sivut

torstai 16. helmikuuta 2012

Tehtävästä

Hei rakas lapseni!

On aika ryhtyä työhön. Olen antanut sinulle tehtävän ja kaike tarvittavan sen suorittamiseen. Tiedän, että mielessäsi on paljon kysymyksiä. Minulla on kaikki vastaukset, ja suuressa viisaudessani olen salannut sinulta asioita. Sinun ei tarvitse murehtia, kaikki on minun kädessäni. Tiedän kyllä mitä teen, kun johdatan sinua erilaisiin tilanteisiin. Sinun ei tarvitse tietää kaikkea. Sinun tarvitsee vain luottaa minuun ja Sanaani, siinä kaikki. Olen luvannut sinulle kaiken avun, mitä tarvitset, ja usko tai älä, minä pidän aina lupaukseni, vai voitko osoittaa minulle, koska en olisi pitänyt?

Rakastan sinua, ja siksi olen valinnut sinut. Elämälläsi on suuri tarkoitus suunnitelmassani. Tahtoisin näyttää sinulle suunnitelmani, mutta et vielä osaa ottaa sitä kaikkea vastaan. Johdatan sinua askel askeleelta ja järjestän sinulle yllätyksiä. Rakastan sinua ja voin tuskin odottaa, jotta pääsisin siunaamaan elämääsi. 

Olen jo siunannut sinua monin tavoin. Olen kutsunut sinut nimeltä ja antanut sinulle oman nimeni. Minä Olen sinun Isäsi, joka olen antanut kaikkeni sinun puolestasi. On monia asioita, jotka ovat estäneet sinua näkemästä minua. Tahtoisin muuttaa tämän tilanteen, koska tahtoisin olla kanssasi yhteydessä joka hetki. Tiedän, että tarvitset kasvojeni läheisyyttä tehdessäsi työtä, jonka olen sinulle antanut. Tiedän, ettet selviä yksin. Siksi tahtoisin sinun oppivan olemaan edessäni, tutkimaan Sanaani. Se on ainoa tapa saada lohdutusta rohkaisua ja voimaa elämääsi. Sei ei ole niin vakeaa miltä se kuulostaa. :) 

Tahtoisin opettaa sinulle sen, että olet täysin riippuvainen minusta. Omassa voimassasi et voi mitään tehdä, mutta voit kaiken minun voimassani! Rakastan ja ikävöin sinua, ja tahtoisin, että sinäkin voisit kokea samoin. Voi kuinka odotankaan aina, että tulisit eteeni. Minusta on näet ihana kuulla äänesi. Tahtoisin myös puhua sinulle enemmän, jos sinä vain avaisit korvasi kuuntelemaan., koska se tie vie siunausten luo, siunausten, joita et ole ennen uskaltanut omistaa itsellesi. Rakastani sinua, ja johdatan sinua iankaikkisella käsivarrellani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti