Sivut

torstai 9. helmikuuta 2012

"Tahdon sinun olevan sinä"

Hei rakas lapseni,

Tahtoisin puhua sinulle siitä, mitä sinä merkitset minulle. Olen tässä kanssasi. Koet joskus olevasi arvoton ja haluat muiden hyväksyvän sinut sellaisena kuin sinä olet. Tahtoisin sinun tietävän, että en yritä saada sinua muuttumaan joksikin toiseksi, niin kuin ihmiset saattavat joskus tehdä. Olet kokenut paineita siitä, että et ole tarpeeksi hyvä. Muista kuitenkin, että rakastan sinua sellaisena kuin olet!

Teen toki työtä sydämessäsi ja kasvatan sinua erilaisten asioiden kautta lähemmäs minua, Kristuksen kaltaisuuteen. Tahdon kuitenkin sinun olevan sinä. Minä Olen suunnitellut sinut ja siksi tiedän mitä tunnet, mitä haluat ja tarvitset. Tahtoisin sinun oppivan luottamaan minun voimaani ja kaikkivaltiuteeni. Tiedäthän, et ole yksin, vaan Minä Olen sinun kanssasi. 

On paljon ihmisiä, jotka kokevat kuin sinä. Kukaan ei vain uskalla tunnustaa, että he oikeasti pelkäävät aitoutta. Minulla on lääke kaikkeen pelkoon, ja se on täydellinen rakkaus. Minun edessäni saat olla turvallisella mielellä. Olen antanut syntisi anteeksi ja ottanut sinut lapsekseni. Syyllisyytesi on otettu pois ja rikkomuksesi on heitetty meren syvyyksiin. Tämän totuuden pitäisi saada sinut ylistämään minua ja ottamaan vastaan tarjoamani pelastus ja armo. 

Tahtoisin siunata sinua enemmän lahjoillani. Ei siksi, että saisit kokea kunnioitusta ja hyväksyntää ihmisiltä, vaan että ihmiset näkisivät minun kunniani ja voimani sinussa niin, että he sitä kautta löytäisivät tien ristini luo. Suurin tehtävä, jonka voin sinulle antaa on se, että tavalla tai toisella saisit olla johtamassa ihmisiä ristin luo. Sitä arvokkaampaa työtä ei voi olla. Minulla on myös suunnitelma, miten juuri sinä voit sen tehdä, ja se suunnitelma sopii täydellisesti sinun persoonaasi. Siksi minä tahdon sinun olevan sinä, koska vain sinä voit täysin tehdä sen tehtävän, jonka olen sinulle antanut. Sanot, ettet uskalla. Rohkaisen sinua toistamalla uudestaan ja uudestaan, että Minä Olen sinun kanssasi joka päivä, aina maailman loppuun asti. Minä armahdan ja autan sinua, älä siis pelkää! Minä olen rakastanut sinua iankaikkisella rakkaudellani!

1 kommentti:

  1. Juuri oikeaan aikaan. Juuri oikeat sanat. Kiitän ja toivon että palkkasi taas tästäkin olisi suuri! Kiitos! Kiitos Jeesus!

    VastaaPoista