Sivut

torstai 23. helmikuuta 2012

"Minä olen turvasi"

Hei rakas lapseni

Tahdon tänään puhua sinulle siitä, että Minä Olen sinulle se tuki, jota kaipaat ympäriltäsi. Saat luottaa minun Sanaani. Turvaa siihen enemmän ja enemmän, niin saat nähdä ihmeellisiä asioita. 

Sinä turvaat mieluummin omaan voimaasi, ystäviisi ja läheisiisi. Olen kyllä antanut sinulle tukijoita rinnallesi auttamaan sinua, mutta kukaan heistä ei saa viedä minun paikkaani. Kukaan ihminen ei voi sinua kannattaa, koska minun käteni ovat ainoat, jotka jaksavat kantaa sinut kotiin asti. Kukaan muu kuin minä ei voi täysin tuntea sinua, ja siten tietää, mitä oikeasti tarvitset. 

Luota minuun! Olen kanssasi, usko pois! On totta, että läheistesi läsnäolo tuntuu konkreettisemmalta kuin minun, mutta kukaan heisä ei voi auttaa sinua niin kuin minä. Kenelläkään muulla ei ole iankaikkisen elämän sanoja elämääsi. Vain minä tiedän mitä tehdä vaikeissa tilanteissa. Vain minulla on iankaikkinen viisaus. Vain minulla on kaikki langat käsissäni. Älä luota tunteisiisi vaan minun Sanani lupauksiin. 

Rakastan sinua ja johdatan sinua. Sinä pelkäät tulevaa, koska et tunne voimaani omassa elämässäsi. Jos tuntisit sen, ymmärtäisit, että kaikki on mahdollista sinulle, koska kaikki on mahdollista minulle. Minä elän sinussa! Sydäntäsi kalvaa usein hylätyksi tulemisen pelko. Olen luvannut sinulle, etten koskaan jätä sinua, vaan Minä Olen aina kanssasi. Läheisesi eivät aina voi olla ulottuvillasi, ja koet usein yksinäisyyttä. Minä tiedän sen. Olen kuitenkin sallinut sen tapahtua, jotta osaisit katsoa minuun, joka seison joka hetki vierelläsi. Rakastan sinua, ja annan sinulle avun oikeaan aikaan. 

Olen antanut sinulle ihmisiä, rinnallakulkijoita,jotta sinä voisit olla tukemassa heitä, ja saamassa tukea, kun sitä tarvitset. Minä tahdon olla kuitenkin se paras tuki sinun ja ystäviesi elämässä. Minä olen suunnitellut seurakunnan ja lasteni yhteyden, ja olen ainoa, joka voin saada sen aikaan. Minun Henkeni yhdistää lasteni joukon perheeksi, jonka pää Minä Olen. Ilman minua et sinä, tai kukaan muukaan lapseni, voi mitään tehdä. Siksi minä elän seurakuntani keskellä. Älä silti luota vain ihmisten mielipiteisiin ja neuvoihin vaan turvaa ennen kaikkea minun Sanaani. Minä Olen sinun kanssasi.

1 kommentti: