Sivut

sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Tarkoituksesta

Hei rakas lapseni,

Minä tarvitse sinua suunnitelmani toteuttamiseen. Ehkä sinusta on vaikea ajatella, että joku oikeasti tarvitsee sinua, mutta niin se vain on. Olen luonut sinut tiettyä tarkoitusta varten, ja suunnittelin sinulle tärkeän tehtävän. Iloitsen jo pelkästään siitä ajatuksesta, että saan nähdä sinut onnellisena, siinä tehtävässä, jonka olen sinulle suunnitellut jo ennen aikojen alkua. Tiedäthän, että rakkauteni sinuun on niin suuri, ettet voi sitä käsittää. Voi, kuinka toivoisinkaan, että voisit nähdä itsesi niiin kuin minä sinut näen. 

Rakastan erilaisuutta, ja siksi olen luonut niin monenlaisia ihmisiä. Rakastan kaikkea suurta ja mahtavaa, mutta myös pieniä ja yksinkertaisia asioita. Saat olla rakkauteni kohde sellaisena kuin olet, vertaamatta itseäsi muihin. Tiedän, että ajattelet, ettet ansaitse sitä, koska sinussa on niin monia puutteita. Niin moni on parempi kuin sinä. Näinhän sinä usein ajattelet, vai mitä? Tiedän sinun ajatuksesi, ja siksi puhunkin sinulle. Minun edessäni kaikki ovat yksilöitä ja kultaakin kalliimpia. Rakkauttani ei kukaan voi ansaita, koska olen antanut lahjaksi anteeksiannon, armahduksen ja kaikki siunaukseni. Monet ihmiset ympärilläsi yrittävät toitottaa sinulle, ettet ole tarpeeksi hyvä tai täydellinen. Minun edessäni olet täydellinen, kun olet verelläni pesty lapseni. Vaikka kaikki muut sanoisivat toista kuin minä, on minun Sanani luotettavampi. Se ei nimittäin koskaan muutu, vaan se on ikuinen. 

Rakkaani, et uskalla ottaa vastaan kaikkea sitä siunausta, mitä minulla olisi sinulle varattuna, koska pelkäät sen kaiken muuttavan elämääsi liikaa. Minä kuitenkin tarjoan sinulle mahdollisuutta elää toisenlaista elämää, minun kanssani. Tiedät, että se on suunnitelma, jota toteuttaen voit elää täysillä. En väitä, ettenkö voisi siunata sinua toisellakin tavalla, mutta tahdon antaa sinulle aina vain parasta. Tahdon sinun tietävän, että minä olen sinun kanssasi surussa ja ilossa,myötä- ja vastoinkäymisissä. 

Päätitpä sitten tehdä mitä tahansa elämässäsi, mikään ei voi vähentää rakkauteni määrää. Mikään ei voi muuttaa lupauksiani, joita olen antanut sinulle Sanassani. Mikään ei voi muuttaa olemustani, joka on Rakkaus, ei mikään. Siksi saat olla turvallisella mielellä, sillä turvasi on ikiaikojen Jumala, ja sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret. Rakastan sinua aina ja iankaikkisesti!

1 kommentti:

  1. Asiaa!

    Ihanata on se, että Jumala loi minutkin ensisijaisesti rakkautensa kohteeksi, eikä työkaluksi. Oikeus olla olemassa on aika lailla välttämätön suorittajallekin...

    VastaaPoista