Sivut

sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Lähetys

Hei rakas lapseni,

Minä oikeasti rakastan sinua. Uskon, että sinä tiedät sen. Et vain tahdo elää sen mukaisesti. Tahdot tehdä niin kuin itse tahdot. Tahtoisin näyttää sinulle, mitä minä voin tehdä elämässäsi. Sinä kieltäydyt vain kunniasta. Minä rakastan sinua silti. 

Minä opastan ja neuvon sinua askel askeleelta. Tiedän vajavaisuutesi paremmin kuin sinä itse. Tiedän myös sinun lahjasi. Minä niin tahtoisin käyttää sinua enemmän. Sanot, että ajatukseni eivät sovi elämääsi, ja että  et tahdo elää niin epävarmaa elämää kuin tahtoni seuraaminen merkitsisi. Ymmärrän sinun ajatuksiasi. Luotat omiin tunteisiisi, ja siihen, mitä näet ympärilläsi. Minä tahtoisin sinun sulkevan luonnolliset silmäsi ja katsovan minun mahdollisuuksiani. 

Rakastan näitä ihmisiä, joita sinä näet joka päivä. Rakastan myös niitä ihmisiä, jotka asuvat kaukana täältä. Jonkun pitäisi kertoa heille tämä iloinen uutinen. Minä tahtoisin, että sinä tekisit sen. Sanot, ettet osaa. Niin kaikki lapseni kautta historian ovat sanoneet. Suuri rakkauteni on kuitenkin valtuuttanut ihmisiä kertomaan Sanomaa. Siksi sinäkin tulit luokseni, koska joku avasi suunsa ja kertoi sinulle. 

Tiedätkö, minä voin puhua miljoonalla tavalla sinun kauttasi. En aio laittaa sinua mihinkään muottiin. Tahdon, että voisit löytää sen rakkauden, jota minä tunnen ihmisiä kohtaan. Sen jälkeen sinä rukoilet, että antaisin sinulle keinoja kertoa muille siitä suuresta lahjasta, jonka olet saanut. Kaikki alkaa rakkaudesta, usko pois. 

En ole tullut vaatimaan sinulta mitään. Rakkauteni sinussa tulisi vaatia sinulta, että tekisit sen pienen osasi suunnitelmassani. Minulla on avaimet ongelmiisi, ja tahdon, että voisit ensin rakastua minuun uudelleen. Tahdon, että voisit oppia tuntemaan minua enemmän ja enemmän. Kun tunnet minut, se ei voi olla näkymättä ulospäin. Tähän minä sinua kutsun: rakastamaan minua ja lähimmäsitäni, minun rakkaudellani. Rakkaus keksii kyllä keinot, miten sitä osoittaa. En vaadi sinulta mitään sen ihmeellisempää. 

Olen rakastanut sinua niin paljon, ja olen antanut sinulle syntisi anteeksi. Tahdon sinun elävän tämän periaatteen mukaan, rakastaen ja anteeksi antaen. Se puhuttelee ihmisiä enemmän kuin mikään muu. Minä Olen sinun kansssasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti