Sivut

lauantai 31. maaliskuuta 2012

Levosta käsin

Hei rakas lapseni!

Olet minulle tärkeä, älä milloinkaan unohda sitä. Ihmiset kasaavat sinulle menestyspaineita, ja odottavat usein täydellisyyttä. Koet, ettet ole tarpeeksi tehokas tai aikaansaava, vaikka olen luvannut antaa levon kaikille minun luokseni tuleville. 

Tiedätkö, olen Luojasi, ja minulla on käyttöohjeet sydämeesi. Älä käytä sydäntäsi väärin, äläkä lastaa turhia paineita itsellesi. Minä rakastan sinua sellaisena kuin sinä olet. Älä siis yritä esittää jotain muuta. Tahtoni on, että oppisit tuntemaan sen rakkauden ja hyväksynnän, jonka tahdon sinulle lahjoittaa. On monia asioita, jotka saavat mielesi epäilemään tätä Sanaani. Sanani on kuitenkin ainoa luotettava mittari elämässäsi. Ihmisten mielipiteet ja omat tuntemuksesi muuttuvat, mutta minun Sanani on muuttumaton. 

Sinä pelkäät epäonnistuvasi ja sitä, että tuotat minulle pettymyksen. Voi, kunpa voisin saada sinut ymmärtämään armoni suuruuden. Kun luet Sanaani, voit nähdä ikään kuin palasia siellä tällä minun armostani ja rakkaudestani. Sinä olet myös konkreettisesti saanut kokea anteeksiantoni ja rakkauteni, mutt sinulla on valitettavasti niin huono muisti! Siksi tahdonkin niin usein muistuttaa sinua tutuista asioista, koska näytät unohtavan, että Sanani lupaukset koskevat sinuakin. Olen kärsivällinen sinua kohtaan, koska rakastan sinua. 

Minä en epäonnistu sinunkaan elämässäsi, vaan sinusta tulee vielä jotain niin kaunista! Kaikki, mitä elämässäsi kohtaat on minun tiedossani. Sanot, että olen tehnyt väärin sinua kohtaan. Luota minuun, minä tiedän paremmin kuin sinä. Sanot, että se on vaikeaa ja minä tiedän sen. Olenkin sanonut, että lasten kaltaisten on taivasten valtakunta. Tahdon sinun luottavan minuun niin kuin lapsi luottaa isäänsä. Lapsi uskoo, että isä tietää mitä hän tekee, ja isä osaa kääntää kaiken parhain päin. Jos sinun maallinen isäsi osasi kääntää sinun pienet vaikeutesi voitoiksi, kuinka paljon enemmän minä, joka olen Kaikkivaltias. 

Tiedäthän, että kaikki vaikuttaa parhaaksesi, jos vain annat minulle mahdollisuuden tehdä työtä kaikkien vaiheiden kautta sydämessäsi. Miten se sitten tapahtuu? Annat minulle mahdollisuuden toimia sillä hetkellä, kun alat luottaa minuun. Kun joudut vaikeisiin tilanteisiin, älä katkeroita sydäntäsi, vaan anna Pyhän Henkeni antaa sinulle anteeksiantavaa voimaa. Rakastan sinua, ja saat luottaa siihen rakkauteen, jota osoitin kuolemalla Golgatalla puolestasi. Kaikki tiet vievät aina ristin luokse. Risti on alku uudelle taipaleelle, minun seurassani. Johdatan sinua, kun sitä minulta pyydät. Autan sinua tulevissakin tilanteissa, ja mikä parasta, Minä Olen sinun kanssasi.

2 kommenttia:

  1. Miten se onkin niin että kun painin jonkun asian kanssa ja sitten tulen blogiisi niin täällä on suoraa puhetta Isältä minulle <3 tunnen oloni ihan Isin hemmottelemaksi näissä tilanteissa. Ihana Leena kun olet kuuliainen Jumalan äänelle!
    Minna

    VastaaPoista
  2. Minulla on edelleen tekemistä levosta käsin elämisessä. Helposti suoritan elämää ja miellytän muita. Olen saanut vasta nyt myöhäisellä aikuisiällä tietää kärsiväni syvästä häpeästä, siitä mitä olen. Se on jotain muuta kuin syyllisyys... Paljon vaikeammin parannettavaa.

    Olen ollut koko peruskouluajan koulukiusattuna kärsien myös oppimisvaikeuksista ja kasvanut hyvin ankaran, kunnianhimoisen ja suorituskeskeisen asenteen omaavan äidin otteissa, joka on vaatinut minulta samoja suorituksia kuin mitä hän on saavuttanut.

    Mitä minusta sitten tuli? Alisuoriutuja, epävarma, alituinen kokeilija ja vetäytyjä. Ihminen ilman yhtäkään kovin pysyvää ystävyyssuhdetta... Luulin tosiaan maailman tarjoaman todellisuuden olevan se ainoa todellinen mikä merkitsee ja mikä itseä määrittää, VAIKKA olen kasvanut uskovassa kodissa!

    Kun itse tulin pisteeseen jossa jouduin kääntymään anoen Jeesuksen puoleen, tajusin missä harhassa olin elänyt. Kaikki valkeni uskomattomalla tavalla.

    Minusta tuli uskoni alussa kylläkin melkoinen fariseus, mutta tajuan nyt senkin että sen täytyi tapahtua Jumalan armosta koska muuten en olisi saanut tajuta kaikkia aiemman elämäni punaisia lankoja, joita monet saavat selvitellä psykoterapioissa vuosikausia. Itse johdatuin kristilliseen eheytymisterapiaan ja sain tajuta paljon uutta elämäniloa avaavaa tietoa.

    Kiitos Jeesus!

    VastaaPoista