Sivut

tiistai 20. maaliskuuta 2012

Rohkaisuksi

Hei rakas lapseni!

Olen puhunut sinulle paljon asioita, jotka ovat olleet sydämelläni. Tahdon, että sinä voisit imeä itseesi rakkauttani ja voimaani, ja voisit sitten jakaa sitä muille. En ole antanut sinulle kaikkea sitä armoa vain siksi, että meillä olisi hauskaa, vaan että sinä voisit olla välittämässä sanomaa muille ihmisille. Tiedät sen, mutta pelko valtaa sydämesi aina kun ajattelet puhumista tai todistamista minusta. Minä annan sinulle rohkeuden toimittaa se tehtävä, jonka olen sinulle antanut. Rohkaisen sinua kuten tähänkin asti. Kun uskallat luottaa voimaani, et huomaakaan, kun olet jo antanut todistuksen ja välittänyt rakkauttani eteenpäin.

Rakastan sinua enkä koskaan jätä sinua. Tahdon murtaa muureja ja vääriä käsityksiä ja asenteita sydämessäsi. Tahtoisin niin, että voisit vapaasti rakastaa ihmisiä minun rakkaudellani, ilman sitovia esteitä. Monet ihmiset ovat rakentamassa niitä esteitä polullesi, ja vihollisemme yrittää lannistaa sinua. Moni tulee sanomaan, että toimit väärin, ettei tuo ole oikea tapa. Tiedän kaiken tämän. Tiedän, kuinka heikko sinä olet yksin. Siksi olen puhunut sinulle, että voisit vahvistua Sanani ja Henkeni vaikutuksesta. Tahdon, että sinä voisit aina tulla luokseni lepäämään ja rohkaistumaan. 

Tahtoni on se, että jokainen lapseni saisi kulkea voitosta voittoon joka päivä, ei siis vain sunnuntaisin vaan joka päivä. Tahtoni on se, että kaikki minun lapseni uskaltaisivat kuunnella, mikä on minun suunnitelmani heidän elämäänsä, ja toteuttaisivat sitä rohkeasti. 

En voi pelastaa maailmaa ellet sinä, minun lapseni, ole valmis tekemään omaa osaasi. Älä näytä noin kauhistuneelta. Se osa, jonka olen sinulle varannut on sellainen, jonka vain sinä voit tehdä, koska vain sinut on luotu sitä varten. Toki minulla on monia ihmisiä, joita johdatan ja käytän, mutta hekin ovat joutuneet tekemään päätöksen toteuttavatko he tahtoani vai eivät. Tahdon vahvistaa kutsuasi kaikin tavoin niin, että uskallat tosipaikan tullen vedota Sanaani ja lupauksiini!

Rakastan sinua, eikä mikään voi sitä estää! Vahvistan sinua ja johdata sinua oikeiden ihmisten luo ja oikeisiin tilanteisiin. Rakkauteni on niin suuri, ettei mikään voi sitä muuttaa: ei epäonnistumisesi tai kapinointisi, eikä edes lankeemuksesi. Sinä olet minun lapseni, koska olen ostanut itselleni. Siksi minä rakastan sinua.

1 kommentti: