Sivut

perjantai 27. tammikuuta 2012

Ystävyyttä

Hei rakas lapseni

Minulla on ollut sinua ikävä. Olet minulle tärkeä, ja minusta on ihana kuulla sinun ääntäsi. Toivoisin, että puhuisit kanssani enemmän. En toivo sitä siksi, että olisin utelias, sillä minähän tunnen sinut täysin, mutta sinä saisit levon kaikista ongelmistasi, jos keskustelisit kanssani! Minun ääneni ja läsnäoloni rauhoittaa sielusi ja ajatuksesi niin, että voit kääntää katseesi itsestäsi ja ongelmistasi minuun, Kaikkivaltiaaseen Luojaasi ja Isääsi. 

Rakastan sinua ja minulla on sinulle tehtävä. Olen luonut sinut olemaan kanssani. Sisälläsi on tyhjä kolo, joka kaipaa joka hetki luokseni. Mikään muu kuin minun läsnäoloni ei voi sitä kaipuuta täyttää. Olen asettanut sen sinuun. Me kuulumme yhteen. 

Tarkoitus on, että olisimme aina yhdessä ja keskustelisimme yhdessä niin kuin ystävykset tekevät. Olet unohtanut, että me olemme ystäviä. Olet antanut antanut ihmisten valehdella sinulle, että minä vaadin sinulta täydellisyyttä. Se ei ole totta vaan minä rakastan sinua sellaisena kuin olet. Saat tulla luokseni, vaikka olisitkin epäonnistunut, koska olen lunastanut sinut itselleni, ja olen maksanut sinusta kalliin hinnan. Minä Olen sinun Isäsi, joka odottaa malttamattomana, että tulisit luokseni, hiljaisuuteen. 

Joskus olen yrittänyt puhua sinulle kiireen keskellä, mutta ajatuksesi ovat olleet niin varattuja, ettet sinä ole kuullut. En tuomitse sinua, enkä osoita sormellani.Yritän osoittaa sinulle tien lepoon, minun kanssani. En tahdo viedä sinulta mitään, mitä et tahdo antaa: en varojasi, aikaasi tai työpanostasi. En tahdo uhreja, vaan ennen muuta kuuliaisuutta. Tahdon, että huomaat, kuinka hyvä sinun on olla lähelläni, niin että huomaat läsnäoloni työpaikallasi tai opiskellessasi. 

Mikään huone tai paikka ei voi rajoittaa minua., vaan Minä Olen sinun kanssasi, missä ikinä liikutkin. Silti toivon, että voisit enemmän hiljentyä edessäni, koska minä voin puhua sinulle vain silloin, kun olet hiljaa. En huuda sinulle kaukaa pilven päältä, tai puhu päälle ja väittele kanssasi. Minä kuiskaan läheltä, koska tahdon sinun tuntevan läheisyyteni. Rakastan sinua ja odotan sinua. Älä koskaan unohda sitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti