Sivut

perjantai 13. tammikuuta 2012

Tyhjät astiat

Hei rakas lapseni

Vaikka kokisitkin olevasi tyhjä, vailla iloa ja voimaa, niin usko pois, minä voin käyttää sinua. Minä tahdonkin vain tyhjiä sydämiä, koska silloin voin antaa sitä siunausta, jota olen sinulle tarkoittanut. Tahdon opettaa sinulle, että voit olla  minun kanssani yhteistyössä, saavuttaaksemme tämän maailman yhdessä. Et voi tehdä sitä yksin, me nimittäin tarvitsemme toisiamme.

En voi antaa sinulle ihmeitä tekevää voimaani, jos olet täynnä omaa voimaasi. Sinun voimasi on kuitenkin niin heikko, ettet jaksa ellet ota vastaan minun apuani. En aio jättää sinua ilman sitä, vaan saat edelleenkin joka päivä luotttaa johdatukseeni ja voimaani. 

Ei ole mitään suurempaa ihmisen elämässä kuin se, että saa olla lähellä minua, työtoverinani. En kuitenkaan tule elämääsi väkisin. Saat kuluttaa omat voimasi loppuun, jos niin tahdot. Olen äärettömän kärsivällinen. Tahdon vain muistuttaa sinulle, että minun voimassani voit tehdä paljon enemmän. Silloin kun olet heikko, silloin olet voimakas, kuten Sanani sanoo. Ilman minua et voi tehdä työtä vaan lyöt vain päätäsi seinään. Minun voimassani ja johdatuksessani on kaikki mahdollista. 

Tahdon antaa sinulle minun unelmiani ja näkyjäni, että saisit sen tulen sisimpääsi, mikä palaa minunkin sisälläni. Tahdon sytyttää sinut palamaan niin, että et voi olla loistamatta tämän maailman keskellä. Tiedän, että on monia asioita, jotka ovat sammuttamassa tultani. Siksi puhunkin sinulle, että lue Sanaani ja tule minun eteeni saamaan tulta ja rohkaisua. Ilman minun tultani ja rohkaisuani kaikki on turhaa, tiedät sen. 

Tahdon siunata sinua ja antaa sinullle uusia lahjoja, joilla voit palvella minua. Paina Sanani sydämeesi, ja anna sen tehdä työtä siellä, muuttaen sinua enemmän ja enemmän Poikani kaltaiseksi. Älä pelkää ottaa vastaan uusia haasteita elämässäsi, koska minulle on kaikki mahdollista. Kuuntele ääntäi ja ole lähelläni, niin voin johdattaa sinua ja käyttää sinua. Rakastan sinua ja tahdon siunata sinua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti