Sivut

perjantai 13. tammikuuta 2012

Siunauksen jakamista

Hei rakas lapseni

Tahdon sanoa sinulle, että et ole tehnyt työtä turhaan. Olen siunannut sen ja saat olla turvallisella mielellä. Ei kukaan voi tietää paremmin kuin minä mitä teen kauttasi. 

Olen uskollinen Jumal, enkä anna sinun joutua häpeään, kun sinä kuuliaisesti tottelet ääntäni. Vaikka kukaan muu ei ymmärtäisi sinua, minä ymmärrän. En jätä sinua yksin, enkä anna sinun joutua hukkaan. Kukaan ei voi ryöstää sinua kädestäni. Minä annan sinulle tulevaisuuden ja toivon. 

Kaikki unelmasi ja haaveesi siitä, kuinka teen työtäni kauttasi ovat oikeita, vaikka se ei tarkoitakaan sitä, että ne kaikki kävisivät toteen. Voin tehdä vielä paljon enemmän kuin osaat ikinä aavistaa, jos vaan saan siihen mahdollisuuden. Muistathan, että minun kädessäni ovat kaikki elämäsi päivät. Voimani ei jätä sinua, vaan Minä Olen itse turvanasi jokaisena hetkenä. Kuuntele vain, mitä tahdon sanoa. 

Tiedän, että joskus on vaikea hiljentyä, mutta puhun sinulle hiljaa, koska tahdon sinun olevan kuiskausetäisyydellä minusta. Voisin huutaa sinulle kaiken häiritsevän melun ylitse, mutta tahdon pitää sinut lähellä itseäni. Puhdistan sydäntäsi niin, että saat olla enemmän ja enemmän jakamassa sitä siunasta, jota minä tahdon vuodattaa yllesi. Ihmiset ympärilläsi saavat kokea, kuinka minä toimin, virvoitan ja teen ihmeitä. Älä pelkää ottaa vastaan sitä, mitä tahdon sinulle antaa. 

Tahdon, että opit enemmän ja enemmän Sanastani. Sanani on elämäsi ohjenuora, ja tahtoisin puhua sinulle useammin sen kautta. Omat voimasi ja mahdollisuutesi kuulla ääntäni ovat rajalliset, mutta minä ymmärrän sinua. Tahtoisin muistuttaa sinua, että voit aina pyytää opastustani ja apuani jokaisessa elämäntilanteessa. En tahdo, että sinä joutuisit kohtaamaan vaikeuksia yksin, vaan minä tahdon olla sinun kanssasi, rohkaisemassa sinua. Älä epäile Sanaani, vaan tartu kiinni lupauksiini. Olen antanut ne sitä varten, että voisin auttaa sinua.

1 kommentti: