Sivut

lauantai 19. huhtikuuta 2014

Lähellä

Hei rakas lapseni!

Rakastan sinua. Minulla on suunnitelma elämällesi. Toistan tätä niin kauna, kunnes alat uskoa minua. Kätesi on edelleen kädessäni. Minä pidän sinusta huolen. Vaikka sinä vaeltaisit minkälaisten vaikeuksien läpi, autan sinua, enkä koskaan jätä sinua. Elämäsi saa olla näyttämässä tietä luokseni. Se saa olla kirkastamassa suurta nimeäni ja tuomassa julki minun suurt armoani tämän maaiman keskellä. 

Sinun ei tarvitse pelätä. Annan sinulle kaiken sen, mitä siän tarvitset. En jätä sinua! Avaan juuri oikeat ovet sinun eteesi, ja johdatan sinut niistä sisään. Tahdon, että oppisit enemmän ja enemmän luottamaan minuun. Rakastava ja voimallinen  Käteni on sinun päälläsi, ja saat olla siunattu. Saat olla jakamassa sitä siunausta myös toisille, minun armoni kantamana.

Olen johdattanut sinua koko sinun elämäsi ajan, ja edelleenkin minä varjelen sinua. Sinun sydämessäsi on kaipaus olla lähellä minua. Saat tyydyttää sen kaipuun, kun kuuntelet minun ääntäni ja luet Sanaani. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella. Olen maksanut sinusta niin kalliin hinnan, jotta saisin sinut lähelleni. Tahdon sinun olevan onnellinen. Olet löytänyt onnen minun lähelläni. En tahdo, että lähdet pois luotani, vaan että voisit aina säilyttää sen, minkä olen sinulle antanut: kuulevat korvat ja rehellisen sydämen! 

Voi kuinka rakastankaan sinua! Pysy minun lähelläni, kuuntele minun ääntäni ja saat kokea, kuinka minä itse johdatan ja autan sinua. Ole turvallisella mielellä, sillä minä olen sinun kanssasi!

2 kommenttia:

  1. Olet puolellani, kuka voisi olla vastaan!

    VCoi, miten juuri minä juuri nyt tilanteessani tarvitsinkaan nämä sanat!

    VastaaPoista