Sivut

maanantai 21. huhtikuuta 2014

Kalenteritekstejä 11

Tässä taas valikoima kalenterin lisälehdille eri tilanteissa kirjoitettuja tekstejä vuosien varrelta. :)

****

Minä vastaan sinulle ajallaan! Älä pelkää! Sinun elämäsi toteuttaa minun suunnitelmaani. Mene rohkeasti eteenpäin. Älä epäile äläkä epäröi, sillä minä vahvistan sinun askeleesi. Rakastan sinua!

****

Minä olen valinnut sinut ja asetan sinut siihen paikkaan, johon olen suunnitellut. Älä pelkää sitä. Kaikki ohjakset ovat minun kädessäni. Minä puhun sinulle ja ohjaan sinun askeleesi oikeaan suuntaan. 

****

Sinä olet minun omani! Minä johdatan sinua. Minä avaan sinun eteesi oven, jota kukaan ei voi sulkea. Saat kulkea valmistetuissa teoissa. Rakastan sinua!

****

Minä olen kutsunut sinut ja avannut eteesi oven, josta sinun tulee mennä sisää. Minä en aio johdattaa sinua tyhjän päälle. Minun lupaukseni eivät ole tyhjiä sanoja, vaan voit luottaa koko elämäsi niiden varaan. 

****

Olethan nähnyt suuruuteni menneinä päivinä omassa elämässäsi? Olenko minä muuttunut? En suinkaan! Minä edelleen autan ja pelastan! Luota minuun, sillä minä olen luotettavista luotettavin!

****

Minä rakastan sinua! Johdatan sinua! Luota siihen! Olet minun aarteeni, rakkaani! Minä rakastan sinua ja johdatan sinua ja osoitan sinulle rakkauttani ihan käytännössä. Älä pelkää ottaa askelta eteen päin, sillä minä olen sinun kanssasi. Älä pelkää ottaa rakkauttani vastaan. 

****

Minulla on hyvät ajatukset sinua kohtaan. Olen suunnitellut sinulle hyvän elämän. Älä siis pelkää! Rakastanhan sinua niin paljon!

****

Minä sytytän sinut palamaan. Saaat palaa minun tultani roihuten! Minun tuleni sinussa saa johtaa ihmisiä ristin luokse! Rakastan sinua!

****

Minä olen Kaikkivaltias Jumala: Minulla on ratkaiusu kaikkiin ongelmiin. Minulle sinun ongelmasi ei ole ongelma: luota minuun! Minä olen suuri Jumala, katso minuun, sillä Minä Olen ratkaisu. Älä pelkää varjoja, joita näet tielläsi. Minä Olen Valo. Anna minun Sanani valaista polkusi. Minä tiedän sinun askeleesi, rakas lapseni! Luota minun johdatukseeni. Olen uskollinen Jumala. Se on minun olemukseni. Minä en muutu. Ota rohkeasti askel eteenpäin, minä tiedän, mihin se johtaa, vaikka sinä et vielä sitä tietäisi. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella! Älä siis pelkää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti