Sivut

perjantai 25. huhtikuuta 2014

Kalenteritekstejä 12

Minä olen antanut sinulle tulevaisuuden ja toivon! Älä siis pelkää äläkä arkaile. Minun näkymäni ovat niin paljon laajemmat kuin sinun!

****

Minä haluan asettaa sinut palvelemaan minua. Tiedän sinun sydämesi, tunnen sinut täysin. Haluan asettaa sinut eteeni paveluspaikalle. Älä pelkää, vaan ole rohkea!

****

Olet minulle niin kallis ja rakas! Minä tahdon sinulle vain parasta. Luota minuun ja ole rohkea! Älä pelkää, sillä minä toteutan sinun unelmasi ja saat kiittää ja ylistää minu, rakas rakas lapseni!

****

Miän olen niin suuri, minä voin toteuttaa sinun unelmasi, jotka minulle uhrasit. Rakkauteni on niin suuri sinua kohtan, älä halveksi sitä! Rakastan sinua!

****

Sinä olet uskollinen palvelijani. Saat vielä nähdä, kuinka työ kantaa hedelmää. Minä itse palkitsen ja siunaan sinua. Minä huolehdin työni tuloksista. Pysy uskollisena, niin saat nähdä suuria.

****

Minä annan sinulle levon. Saat levätä minussa. Anna minun Henkeni tyynnyttää sinun sielusi, niin minä näytän sinulle suuria asioita, joita tulen tekemään. Älä siis pelkää, luota minuun!

****

Minä johdatan sinua ikään kuin sumun läpi. Saat kokea, kuinka armoni ja rakkauteni aurinko paistaa elämääsi. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella, olet siis turvassa.

****

Sinä kaunis lapseni! Minä olen kutsunut, valtuuttanut ja voidellut sinut. Saat kirkastaa nimeäni ja tuoda kunniaani esiin kaiken sen kautta, mitä teet ja olet. Olen luonut sinusta juuri tuollaisen tarkoituksella, kaikkine piirteinesi. Rakastan sinua ja iloitsen sinusta. Annan sinulle juuri sopivan kokoiset saappaat, jotka olen sinulle tarkoittanut. Rakastan, rakastan sinua! Katso minuun, äläkä itseesi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti