Sivut

lauantai 1. kesäkuuta 2013

Ihan parasta

Hei rakas lapseni!

Minä johdatan sinua, ja olen sinun kanssasi. Älä pelkää, mitä huominen tuo tullessaan, vaan iloitse tästä päivästä. Autan sinua, koska rakastan sinua. Minulla on sinulle paljon yllätyksiä varattuna, ja tulet kiittämään minua niistä. Toteutan suunnitelmani elämässäsi. Älä arkaile äläkä pelkää, vaan mene eteenpäin minuun luottaen. Pidän aina lupaukseni. En koskaan jätä sinua, vaan saat olla turvassa.

Kuuntele, kun puhun sinulle! Opastan sinua askel askeleelta, eikä mikään voi ryöstää sinua minulta. Varjelen sinua, sillä olen Uskollinen ja Totinen Jumala. Rakastan sinua. Saat luottaa siihen, että käteni on kädessäsi. Annan sinulle lisää unelmia siitä, mitä minä voin elämässäsi tehdä. Minulle on kaikki mahdollista. Rakastan sinua, älä unohda sitä. 

Älä pelkää, olet turvassa. Saat huomata, kuinka suunnitelmani on kaikkein paras. Saat olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Minä johdatan ja opastan sinua, älä pelkää. Tahdon, että käyt rohkeasti siitä ovesta, jonka sinulle avaan. Autan sinua. Puhun sinulle, kun sitä tarvitset. Puhu sinäkin minulle, sillä tahdon kuunnella ääntäsi. En jätä sinua, koska rakastan sinua. Ota vastaan tehtävä, jonka tahdon sinulle antaa. Älä pelkää ihmisiä ja heidän mielipiteitään. Minä Olen sinun kanssasi. Sinä kuulut minulle! Minä autan sinua ja näytän sinulle tien. Siunaan sinua ja annan sinulle voiteluni. 

Minä Olen sinun kanssasi, älä ole peloissasi tai huolissasi. Annan sinulle kaikkein parasta. Rakastan sinua niin pajon, etten voi sitä sanoin ilmaista. Olen osoittanut rakkauteni kuolemalla puolestasi. Luota siihen, se on sinua varten! Älä epäile, vaan usko minuun. Rakastan sinua ikuisesti!

2 kommenttia:

  1. Tämä oli ihana.. kuin kirje Isiltä. <3
    Kiitos.

    VastaaPoista
  2. Kiitos tämän kirjeen minä juuri tänään tarvitsin. Kuin puhetta taivaan Isältä, todistus siitä kuinka paljon Hän minua rakastaa... <3

    T:Saija

    VastaaPoista