Sivut

perjantai 24. toukokuuta 2013

Kalenteritekstejä 3

Tässä lisää "kalenteritekstejä". 
Aurinkoista viikonloppua! 


Minä Olen kutsunut ja valinnut sinut kantanut minun nimeäni, minun tultani, missä ikinä kuljetkin! Tiedäthän, että minä rakastan sinua niin paljon. Voimani on käytössäsi. Siunaan askeleesi ja varjelen sydämesi. Olen sinun lähelläsi joka päivä, aina ja iankaikkisesti. Mikään ei voi muuttaa rakkauttani sinuun. Älä pelkää, minä johdatan sinua. Minä Olen sinun voimasi ja viisautesi. Olen sinun kaikkesi. Älä katso omiin mahdollisuuksiisi ja ajatuksiisi vaan katso minuun.. Minä itse olen sinun kanssasi ja rakastan sinua iankaikkisesta iankaikkiseen!

****

Minä olen johdattanut sinut tänne ja minä olen sama aina ja iankaikkisesti! Sinä olet minun rakas lapseni, ja minä tiedän, mitä teen! Minä johdatan sinua. Älä pelkää!

****

Minä olen Herra, minä teen ihmeitä ilman määrää. Olen sama Jumala, josta olet lukenut Raamatusta. Olen muinaisuudesta asti sama. Älä pelkää, sillä iankaikkinen voimani kannattaa sinua ja oikea käteni johdattaa sinua. Voimani on edelleen sama! Minä Herra en muutu! Rakkauteni ei muutu. Luota voimaani, sillä olen Kaikkivaltias! Minä olen uskollinen Jumala ja johdatan sinua!

****

Ei minun voimani lopu, eikä rakkauteni häviä. Olen iankaikkinen Jumala! Tahdon järjestää yllätyksiä! Älä pelkää, sillä siunaukseni ja armoni ympäröi sinun elämääsi. Olen sinun kanssasi! 

****

Kunpa tietäisit, mitä olen sinulle varannut. Se on jotain paljon hienompaa ja suurempaa, mitä voit itse kuvitella tai saada aikaan. Minä saan sen aikaan sinun kauttasi jos vain annat minulle luvan. Käytän sinua ja puhun sinun suullasi. Älä pelkää, äläkä mieti omia kykyjäsi, vaan katso minuun! Ole rohkea, sillä minä vahvistan sinun askeleesi!

****

Minä rakastan sinua! Olen antanut sinulle kutsun. Se ei ehkä kuulosta suurelta ja hienolta, mutta se on minun antamani. Olen antanut sen sinulle rakkaudella. Älä katso itseesi tai tähän maailmaan. Katso minuun, sillä minun mahdollisuuteni ovat rajattomat. Minä Olen kaikki, mitä tarvitset. Siunaukseni tekee kaiken mahdolliseksi.

****

Minä rakastan sinua! Älä mieti kaikkea järjelläsi, sillä minä olen sinun järkesi yläpuolella. Anna minun hallita elämääsi. Anna minun toimia kauttasi. Tahdon antaa sinulle lisää ja lisää ja lisää. Älä rajoita tahtoani omalla tahdollasi. Anna minun hallita sinua. Anna minun johdattaa sinua askel askeleelta. Rakastan sinua ja kuljen rinnallasi. Autan sinua. Älä siis pelkää!

****

Sinun unelmasi on kädessäni, tallessa. Älä pelkää, minä itse johdatan sinua. Et pysty pilaamaan tätä juttua. Se mitä olet antanut minulle, pysyy minun kädessäni. Älä siis pelkää. Tiedän, että haluat elää minulle. Olen ottanut sydämesi arvokkaaksi astiaksi enkä ikinä heitä sitä roskakoriin. Rakastan sinua ja sitä, että palvelet minua. Olen sinun kaikkesi ja olen aina kanssasi. 

****

Rakastan sinua pikkuiseni! Sinä olet kämmenelläni kuin herkkä kukkanen, jota saan vaalia ja hoitaa. Annan sinulle kaiken, mitä tarvitset. Hoidan sinua huolella. Rakastan sinua. Älä pelkää myrksytuulia, sillä minä suojelen sinua. Olen laittanut sydämeesi itämään jotain herkkää ja niin kallisarvoista. Rakastan sinua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti