Sivut

torstai 9. toukokuuta 2013

Kalenteritekstejä 2

"Kalenteritekstit" jatkuvat... :)

Minä näin sinun kysymyksesi. Johdatan sinua tavalla, jota et edes uskalla ajatella. Minä olen vastannut sinulle jo ennen kuin ehdit pyytää. Teen sen, koska rakastan sinua. Älä epäile sitä. Sinun haaveesi on kämmenelläni. Tiedän sinun pelkosi ja tahdon ottaa sen pois. Minä olen luotettava. Sinun ei tarvitse pelätä seurassani. Sinun Isäsi on vahvempi kuin kukaan muu! Rakastan sinua. Puhdistan sinut käyttöä varten. Kasvatan sinua, jotta voit olla siunauksena niin monille. Olen sinun turvasi, luota minuun. Ole rohkea, sillä minä olen sinun kanssasi ja iankaikkinen rakkauteni varjelee ja johdattaa sinua. 

**** 

Olen kutsunut sinut palvelukseeni. Johdatan sinua iankaikkisella viisaudellani ja voimallani. Älä pelkää! Olet minulle niin kallisarvoinen, etten ikinä päästä sinua hukkumaan. Minä itse pidän sinun kädestäsi kiinni. Minä johdatan sinua kaikkien kysymysten tuolle puolen. Olen antanut sinulle niin paljon. Tahdon, että jaat siitä, mitä olet saanut minulta. Anna minun huolehtia sinusta. Huolehdin kaikista käytännön ongelmista. Katso vain minuun ja ota rohkeasti askeleita eteenpäin minun suunnitelmassani. Kuuntele kun minä puhun sydämellesi, rakkaudella. Minä lähetän sinut, älä epäile sitä, vaikka nyt et näekään selkeästi. Muista minun suuruuteni! 

**** 

Minun oma pieni lapseni: olenko minä irroittanut käteni sinusta? Olenko minä muuttunut? Minä Herra en muutu! Muista se! Älä katso itseesi, katso minuun. Minä olen sinun Vapahtajasi, minä olen se, joka olen kutsunut sinut. Minä tiedän, mitä minä teen! 

**** 

Rakas lapseni, minäolen kutsunut sinut. Omista tämä sana itsellesi. Olet omani. Olen antanut sinulle tehtävän: jaa siitä mitä olet saanut. Rakastan sinua, älä siis pelkää. Johdatan sinua ja annan sinulle mitä tarvitset. Rakastan sinua!

****

Voi kuinka iloitsenkaan sinusta! Täytän aina lupaukseni. Rakastan sinua. Älä pelkää, sillä rakkauteni ja hyvyyteni ympäröi sinua: olet minun. Minä panin sinettini sinuun ja kukaan ei voi viedä sinua minulta. Rakastan sinua niin paljon! Minä itse vastaan sinulle.

****

Sinun elämäsi on minun kaikkivaltiaassa kädessäni, huolenpitoni jatkuu edelleen ja voimani on elämäsi yllä. Jos näkisit, kuinka totta se on, hämmästyisit. Rakastan sinua iankaikkisesti! Älä milloinkaan epäile sitä! Sanani on totuus. Asun sinussa. Muista se pilvisinä ja harmaina päivinä. Kuljen siellä missä sinäkin, sillä elän sinussa. Voi, iloitsen sinusta, ja rakastan sinua niin paljon! Luota siihen, minä olen sinun kanssasi. Minun liekkini palaa sinussa. Tahdon, että se laajenee ja loistaa sinusta. Anna sen näkyä, sillä se toimi – tutkittu juttu! 

**** 

Minä olen kutsunut sinut. Älä sano, että se on mahdotonta, sillä minulle kaikki on mahdollista. Olet minun. Jokainen askeleesi on tiedossani ja suunnitelmassani. Älä pelkää, sillä minä itse olen kanssasi joka päivä, joten olet turvassa, sillä minä kannan sinua. Suunnitelma on hyvä. Olen antanut sinulle haaveita, ole rohkea, sillä minä tiedä, mitä minä teen. Varjelen askeleesi. Rakastan sinua! Älä pelkää haaveita, sillä minä olen hyvä toteuttamaan ne.

1 kommentti:

  1. Aivan ihanaa tekstiä! Kyllä meillä on ihmeellinen Iskä! On niin käsitämätöntä, miten Hän meistä huolehtii, ohjaa oikealle tielle, nimensä tähden! Älkää olko mistään murheelliset, vaan saattakaa kaikki, KAIKKI, kiitoksella ja anoen Hänen tietoonsa. Hänen rauhansa ON varjeleva meitä kaikkina elinpäivinämme. Leena, ole siunattu :)

    VastaaPoista