Sivut

sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Kuka minä olen

Löysin laatikoistani tällaisen tekstin. (Muuttamisessa on siis hyviäkin puolia.) :) Jokainen voi sitten laittaa / ajatella oman nimensä viivan kohdalle.



Kuka minä olen


Tein sinut _______________ kuvakseni ja kaltaisekseni. Kun katselin sinua, näin, että olet hyvä.
(1. Moos. 1:26, 31)

Minä punoin sinut _______________ äitisi kohdussa. Sinä olet upea ja ihmeellinen luomus.
(Ps. 139:13-14)

Sinä _______________ olet minulle arvokas.
(Matt. 12:12)

Sinä _______________ olet lapseni ja ystäväni.
(Joh. 1:12, 15:15)

Minä olen valinnut sinut _______________. Sinä et kuulu tähän maailmaan, vaan minulle.
(Joh. 15:19)

Sinä _______________ olet minussa ja minä sinussa.
(Joh. 14:20)

Olen antanut sinulle anteeksi _______________ ja tehnyt sinut vanhurskaaksi ja puhtaaksi
(Room. 5:1)

Sinä _______________ olet vapaa syyllisyydestä ja tuomiosta.
(Room. 8:1)

Sinä ______________ olet lapseni ja minä olen isäsi.
(Room. 8:15-16)

_______________, minä olen sinun puolellasi; olen sinua varten.
(Room. 8:31)

Sinä _______________ olet taidettani, loin sinut yksilöllisesti, tarkoituksella.
(Ef. 2:10)

Sinä _______________ olet perheeni jäsen.
(Ef. 2:19)

Sinä _______________ olet osa valittua sukuani, kuninkaallista papistoani, pyhää heimoani ja minun omaa kansaani.
(1. Piet. 2:9)

2 kommenttia:

  1. Olipa vaikuttavasti tehty, tämä pitää laittaa muistiin :) Kiitti!

    VastaaPoista
  2. Tuossa konkretisoituu hyvin se, että Jumala puhuu meille hyvin henkilökohtaisesti raamatussa :)

    VastaaPoista