Sivut

tiistai 18. kesäkuuta 2013

Kalenteritekstejä 4

Nämä tekstit näyttävät olevan vuodelta 2004. :)

****

Sinä olet minun. Vahvistan askeleesi, parannan haavasi ja täytän kaipauksesi. Janosi minun puoleeni on tahtoni mukainen, ja minä täytän sinut. Tahdon antaa sinun kokea rakkauttani ja huolenpitoani. Tahdon olla Jumalasi arkena ja pyhänä ja täyttää sydämesi. Kokonaan. Rakastan sinua!

****

Rakastan sinua! Anna minulle se, mitä pidät kädessäsi, mitä puristat rintaasi vasten. Anna minulle se, niin voin käyttää sinua. Voin siunata monia lahjasi kautta. Olet tärkeä! Olen antanut sinulle lahjan, ja tahdon, että käytät sitä kunniakseni. Olet turvassa luonani. Älä pelkää luovuttaa kipeitä asioita minulle, koska vain siten voin parantaa sinut. Usko, että antaessaan saa! Rakastan sinua, ole siis rohkea!

****

Tahdon antaa sinulle paljon enemmän! Et pysty sitä kuvittelemaankaan! Älä rajoita voimaani omaan mielikuvitukseesi tai järkeesi. Olen enemmän, mitä voit ikinä pyytää. Rakastan sinua. Sinun täytyy uskaltaa luottaa minuun. Olen jo siunannut sinua. Katso minuun, Minä Olen sinun Jumalasi. Rakastan sinua! Jaa sitä, mitä olet saanut. 

**** 

Annan sinulle kaiken, mitä tarvitset palvellaksesi minua. Annan rohkeuden, voiman ja viisauden! Olen elämäsi lähde, joka ei koskaan ehdy. En IKINÄ muutu! Rakastan sinua. Rakastan sitä, kun palvelet minua. Älä siis pelkää!

****

Sinä olet minun, kokonaan! Tahdon, että elät minulle joka päivä. Olen luvannut olla kanssi joka päivä, aina maailman loppuun asti. En tahdo vain säistä tyhjänpanttina vierelläsi. Sinun täytyy tajuta, että olen siinä sinua varten. Anna minun olla suuri elämässäsi!

****

Olet minun! Annan sinulle voima jokaiseen päivään! Älä pelkää huomista, sillä minä olen myös huomisen Jumala. Rakastan sinua, sinä et voi joutua hukkaan! Olet minulle niin tärkeä. Älä murehdi, sillä minä olen edelleen sinun Jumalasi!

****

Minä rakastan sinua! Minulla on sinulle tehtävä. Olen antanut sinulle kaiken, mitä tarvitset sen tekemiseen. Tottele, vaikka et ymmärrä, mitä siitä vielä tulee. Rakastan sinua! En ole sinulle vihainen, minulla on oikeasti sinua ikävä. Haluan ottaa sinut syliini, puhua sinulle ja olla kanssasi. Sinä olet niin kaunis lapseni! Rakastan sinua ja haluan antaa sinulle paljon lisää! (iso hali) 

**** 

Minä olen kanssasi joka päivä. Älä pelkää läsnäoloani, sillä tahdon hoitaa sinua. Rakastan sinua niin paljon, etten oikein tiedä, kuinka sitä kuvaisin. Olet minun aarteeni, josta olen maksanut kalliin hinnan. En ole jättänyt sitä siihen, vaan olen varjellut ja johdattanut sinua. Kaikessa tässä voit nähdä rakkauteni suuruuden. Älä pelkää, sillä kaikki, mitä haluan sinulle antaa, on hyvää, parasta. Rakastan sinua!

****

En aio päästää sinusta irti! Olet omani, eikä kukaan voi ryöstää sinua kädestäni. Olet minulle niin kallis! Olen taistellut sinusta, ja maksanut lunastushinnan, sinä olet minun. Älä siis pelkää. Et voi hukkua, sillä pidän sinusta kiinni. 

**** 

Niin kuin keväällä luonto puhkeaa kukkaan, niin sinäkin saat puhjeta kukkaan kämmenelläni. Saat loistaa valoani ja kauneuttani. Voi kuinka rakastankaan sinua! Iloitsen sinusta koko sydämestäni!

1 kommentti: