Sivut

lauantai 2. helmikuuta 2013

Yksinkertaista

Hei rakas lapseni!

Minulla on ollut ikävä sinua, koska kaipaan seuraasi. Olenhan sinun Isäsi, ja olen kiinnostunut elämästäsi. Olet minulle tärkeä, 
rakastan sinua niin paljon!

Tunnen sinut ja tiedän epäilyksesi. Tiedän myös sen, että olet rikkonut minua vastaan, kun et ole uskaltanut luottaa iankaikkisiin lupauksiini. Minä olen luvannut sinulle, että teen työni päätökseen asti. Usko tai älä, tiedän, mitä teen! Tiedän, ketä rakastan, ja mihin olen sitoutunut. Rakkauttani et voi menettää, vaikka toimisit väärin, koska olen rakastanut sinua niin paljon, että uhrasin kaikkeni, jotta voisit olla luonani.

Kaikki on hyvin yksinkertaista: minä teen työtä sinussa ja sinun kauttasi, ja toteutan omaa suunnitelmaani pelastaakseni kaikki maailman ihmiset. Tehtäväsi on olla kuuliainen minulle. Se ei ole vaikeaa. Annan sinulle vain sellaisia tehtäviä, joihin pystyt, minun avullani. Minä annna sitten kaiken tarvittavan sen tehtävän tekemiseen. Minä seison aina sanojeni takana. Vaikka mihinkään muuhun et voisikaan luottaa, Minä Olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Minä olen luotettava.

Tahtoni on edelleen sama kuin se on aina ollut: tahdon saada yhteyden ihmisiin. Tahdon, että kaikki ihmiset voisivat viettää ikuisuuden kanssani. Tätä päämäärää varten olen valinnut sinut palvelemaan minua. Elämäsi voi olla tärkeä linkki saavuttamaan ihmisiä tai sitten se voi olla esteenä suunnitelman toteutumiselle. Saat itse valita. Kuitenkin minä rakastan sinua yhtä paljon, mitä sitten teetkin elämälläsi. Olen päättänyt rakastaa, enkä koskaan kadu päätöksiäni.

Olet minulle niin rakas, ja tahtoisin antaa sinulle paljon lahjojani, jos olisit valmis ottamaan niitä vastaan. Älä kuitenkaan huolehdi, kasvatan sinua Henkeni kautta, ja opetan Sanani kautta. Minä olen kanssasi. 

Vaikka teetkin virheitä, voin kääntää kaikki tappiot voitoiksi ja erehdykset onnistumisiksi. Valtakuntani salaisuus on, että Minä Olen Kaikkivaltias, ja näkökulmani elämääsi on toinen kuin omasi. Rakastan sinua, ja iloitsen sinusta kaikista epäilyksistäsi huolimatta! Älä unohda sitä.

1 kommentti:

  1. On kyllä niin lohdullista tekstiä! Kaikkia meitä on Jumala todellakin kutsunut ja kaikki tekemämme virheet anteeksi antanut, Jeesuksen ristin tähden! Antanut anteeksi senkin minkä vasta huomenna teemme, armosta. Ja senkin virheen, minkä minä teen, Hän kääntää voitoksi!

    VastaaPoista