Sivut

perjantai 15. helmikuuta 2013

Blogi-haaste

Tämä onkin 100. bloggaus. :)
Sain blogihaasteen blogista 

Tässä siis tulee: 

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitåä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on  alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut
6. Ei takaisin haastamista


11 asiaa minusta
1. Olen teologian jatko-opiskelija, pääaineeni on eksegetiikka
2. Olen alunperin hämäläinen,  joka on päätynyt Pohjois-Karjalaan opiskelemaan
3. Olen pienestä asti kantanut lähetyskutsua, ja nyt sen toteutuminen alkaa olla lähellä
4. Tykkään viettää aikaani ystävien kanssa teekupin äärellä pohtien kaikkea syvällistä ja välillä pinnallistakin
5. Olen tämän lukuvuoden ajan ollut kaksijakoisissa tunnelmissa: Toisaalta olen ollut innoissani, että opinnot alkavat olla päätöksessään, väikkäriä lukuunottamatta, ja uudet haasteet odottavat. Toisaalta taas tämä elämä Joensuusa on turvallista ja mukavaa ja tuntuu haikealta ja jopa pelottavalta jättää tämä vaihe taakse, ja hypätä tuntemattomaan.
6. Mulla on kaksi siskoa ja kaksi veljeä. Sisaruksillani on yhteensä 4 lasta: 1 siskontyttö, 2 veljentyttöä ja yksi veljenpoika, joista tykkään kovasti paljon. 
(Pikkusiskolla on lisäksi 1 koira, 2 kissaa ja 2 marsua, ja niistäkin tykkään.)
7. Olen kirjoittanut koko ikäni, tarinoita, runoja yms. 
8. Lempipaikkani Raamatussa on Fil. 4:6-7:
"Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa."
9. Mulle jäi lukiossa hampaankoloon, kun ranskan lukijoita ei ollut tarpeeksi, enkä siis osaa ranskaa. Ehkä joskus, kun mulla on ylimääräistä aikaa, voin opiskella sitä. 
10. Olen iloinen, että Jumala vastasi rukoukseeni, kun muutin vuosia sitten Joensuuhun, että löytäisin kotiseurakunnan, jossa saisin palvella. 
11. Haluaisin nähdä, että mahdollisimman monet rohkaistuisivat käyttämään omia lahjojaan ja palvelemaan seurakunnan keskellä.


Vastaukset haastajan kysymyksiin

1. Mitä uutislähteitä seuraat?
Nettiä
2. Juoksulenkki vai kävelylenkki? Miksi?
Kävelylenkki, koska se sopii paremmin nivelilleni.
3. Lahjoitatko rahaa hyväntekeväisyyteen?
Harvoin
4. Harrastus tai tekeminen, josta erityisesti nautit?
Kutominen (Jotkut kutsuvat sitä neulomiseksi)
5. Jos voisit hankkia ihan mitä vain, hintaan katsomatta, mitä valitsisit? (Yksi asia)
Junalippuja :)
6. Mikä on asia, jonka vanhempasi tekivät oikein?
Rakastivat
7. Mikä on asia, joka saa sinut suuttumaan?
Ehkä välinpitämättömyys
8. Lempivärisi pukeutumisessa?
Petroolinsininen ja muutkin siniset
9. Mitä ostit viimeksi?
Siskontytölle synttärikortin ja Hello Kitty -kiiltokuvia. Taisi samalla kertaa tulla myös ruokaa. 
10. Jos voisit valita ammattisi tai koulutuksesi uudelleen, pysyisitkö nykyisessä valinnassasi, vai menisikö uusiksi?
Pysyisin samassa. Jotain viilauksia voisin tehdä kurssivalintojen suhteen, mutta kyllä tämä on mun juttuni.
11. Missä haluat olla viiden vuoden päästä?
Jossain "Vinku-Intiassa" raamatunkäännöstyössä

Katsotaan, jos saan jossain vaiheessa aikaiseksi laittaa haasteen eteenpäin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti