Sivut

perjantai 22. helmikuuta 2013

Työpöydällä

Hei rakas lapseni!

Tahdon puhua sinulle ja tahdon sinun puhuvan sanojani muille. Olen sinun kanssasi, sinun ei tarvitse pelätä. Johdatan sinua oikeiden ihmisten luo, ja saat kokea, kuinka teen työtäni sydämessäsi. Olet minulle arvokas, ja saat olla työkaluna kädessäni. Rakastan sinua, älä koskaan unohda sitä. 

Tahdon neuvoa ja opastaa sinua. Neuvon sinulle oikean tien, ja johdatan sinua askel askeleelta. Älä murehdi huomisesta päivästä. Annan sinulle anteeksi välinpitämättömyytesi ja ylpeytesi. Tahdon käyttää sinua, ja siksi puhdistan sinut. Teen sinusta käyttökelpoisen astian, mutta sen valmistaminen vie aikaa. Ole armollinen itsellesi, en ole saanut sinua vielä valmiiksi. 

En jätä sinua, vaikka epäilisit tai olisit tottelematon. Pysyn uskollisena sinulle. Rakastan sinua, ja käteni siunaa elämääsi tänäänkin. Älä anna muiden arvioinnin sinusta vaikuttaa, sillä minä rakastan sinua. Arvioni sinusta on oikea, sillä näen sydämesi. 

Älä pelkää! Puhu, kun käsken sinun puhua, ja kirjoita, kun käsken sinun kirjoittaa. Ohjaan sinua askel askeleelta. Puhun sinulle, ja tahdon sinun oppivan lisää, kuinka voit enemmän ja enemmän kuunnella ääntäni. 

Olen suunnitellut sinut, ja minulla on sinulle tehtävä. Olen antanut sinulle nöyrän sydämen ja minä muokkaan sinua, jotta voisit tehdä suuria tekoja minulle. Annan sinulle voitelun tehtävään, johon olen sinut valinnut. Annan kaiken mitä tarvitset. Kaikki on lahjaa minulta. Ole kiitollinen minulle siitä, mitä olen sinulle antanut. Olet rakkaani, ja pidän sinusta huolen. 

Älä pelkää, kaikki on edelleen kädessäni, ja saat olla turvassa. Kukaan ei voi ryöstää sinua minun kädestäni, koska olen voittanut kaiken vihollisen vallan. Minä Olen sinun kanssasi, kuka voi nousta sinua vastaan? Rakastan sinua, lapsukaiseni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti