Sivut

lauantai 16. helmikuuta 2013

Sanan voima

Hei rakas lapseni!

Sanani on ikuinen ja kestävä. Älä unohda sitä. Puhun sinulle Sanani kautta, ja pidän sinut oikealla tiellä. En salli jalkojesi horjua, koska rakastan sinua. Älä epäile Sanani voimaa. Minä sanon vain sanan ja vuoret järkkyvät. Sanani ei koskaan katoa. Vaikka kaikki muu palaisi tuhkaksi ja osoittautuisi turhaksi, Sanani pysyy. 

Tiedäthän, että olet rakkaani. Rakastan sinua iankaikkisella rakkaudella. Kun muistat sen, niin se on tärkeintä. En jätä sinua, koska rakkauteni ei salli minun unohtaa sinua. 

Älä pelkää huomista päivää, vaan iloitse, sillä Minä Olen sinun kanssasi ja pidän sinusta huolen. Älä poikkea Sanani viitoittamalta tieltä, älä oikealle äläkä vasemmalle. Neuvon sinua askel askeleelta, ja johdatan sinua. Älä pelkää, minä vien sinut kotiin asti. Ei mikään voi erottaa meitä toisistamme. 

Avaimet ovat sinun kädessäsi. Sinä päätät, haluatko seurata minun ääntäni vai tämän maailman ääntä. Tiedän, että voisi olla helpompikin reitti kuin se, minkä olen sinulle suunnitellut. Minä kuitenkin tiedän, että sydämesi syvin kaipaus on elää mahdollisimman lähellä minua. Tahdon pitää sinut lähelläni, sylissäni. Olen ollut kanssasi kaikissa tilanteissa ja varjellut sinua. Rakastan sinua niin! Ei mikään muu voi tyydyttää sydämesi kaipausta kuin se, että saat palvella minua. Tiedän sen. Olen itse asettanut sinuun sen kaipauksen. 

Älä pelkää tulevaa, vaikka et olekaan varma, mitä se pitää sisällään. Olen suunnitellut kaiken rakkaudella, elämäsi on turvallisissa käsissä. Tiedät sen. Käteni on ylläsi ja varjelee sinua joka hetki. Suojelen sinua, ja saat olla turvassa. Osoitan sinulle oikean tien. En anna sinun joutua hukkaan, älä siis pelkää. En koskaan jätä enkä petä sinua, sillä rakastan sinua niin!!

1 kommentti:

  1. Tänään on kulunut 467 vuotta siitä, kun Luther kuoli. Luin juuri tänään John Piperin kirjoittamaa kirjaa Lutherista. Erityisesti siitä, miten tärkeänä Luther piti Jumalan Sanaa. Sen piti olla kaiken, myös paavin ja Rooman kirkon, yläpuolella. Niinhän se onkin.

    VastaaPoista