Sivut

sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Uusi luomus

Hei rakas lapseni!

Mitä sinulle kuuluu? Tahdon antaa syntisi anteeksi, ja pelastaa sinut. Et ole halunnut ottaa anteeksiantoani vastaan, koska pelkäät muuttuvasi. Muutan kyllä sydäntäsi, kun annan sinulle anteeksi. Annan sinulle uuden sydämen, ja laitan Pyhän Henkeni sinne asumaan. Sitä ei tarvitse pelätä. Ihmisen tarkoitus on olla ihminen, ei kone, kuten tämä maailma opettaa. Voin tehdä sinusta sen ihmisen, joksi sinut on tarkoitettu. 

Saatu tulla luokseni sellaisenaan, ja rakastan sinua sellaisena kuin sinä olet, enemmän kuin voit koskaan edes kuvitella. Sinut on kuitenkin luotu tiettyä tarkoitusta varten, mutta et elä siinä tarkoituksessa nyt. Tahtoisin näyttää sinulle, millaista elämäsi voisi olla minun kanssani.

Nyt kannat syyllisyyttä, ja se ruoskii sinua yrittämään aina vaan enemmän ja enemmän.
 Minun luonani voit olla vapaa syyllisyydestä,
 koska minä annan sinulle anteeksi. 
Nyt koet turhautumista ja arvottomuutta, 
koska et kykene täyttämään muiden vaatimuksia. 
Olet etsinyt hyväksyntää ja rakkautta, etkä ole sitä saanut. 
Minun luonani voisit kokea olevasi rakstettu, sillä todella olet sitä.
 Luonani voisit löytää tarkoituksen elämällesi. 
Nyt koet yksinäisyyttä ja pelkoa ja sitä, että kukaan ei ymmärrä sinua. 
Minä ymmärrän sinua täysin. Olen suunnitellut sinut, ja tunnen sinut. 
Olen elänyt ihmisen elämän, 
ja mikään asia, joka eteesi tulee ei ole minulle vieras. 
Nyt näet uhkakuvia tulevaisuudesta, ja sinua pelottaa,
 miten kaikki päättyykään. 
Olen kuitenkin tulevaisuudenkin Herra. 
Kädessäni on kaikki tämän maailman ja sinunkin asiasi. 
Mikään ei ole minulta salassa, ja minä hallitsen kaikkea. 
Minun kädessäni voit olla turvallisin mielin. 
Tahtoni on hyvä tätä maailmaa kohtaan, ja sinua ja läheisiäsi kohtaan. 
Voimani on sinun turvasi, jos annat minun auttaa sinua.

Käteni ei ole liian lyhyt auttamaan, vaan minulle on kaikki mahdollista. Voin tehdä ihmeitä elämässäsi. Ensimmäinen ihme, jonka tahtoisin tehdä, on anteeksiantoni. Odotan, että saisin armahtaa sinua. Tahdon tehdä sinusta uuden luomuksen, joka ylistää minua, ja kulkee johdatuksessani. Sitä prosessia ei tarvitse pelätä. Sama hyvä tahtoni, joka haluaa antaa sinulle anteeksi, tahtoo sinulle vain parasta. Olen luonut sinut, enkä vaadi sinua muuttamaan itseäsi. Tahdon herättää sinut henkiin, ja asettaa sinut sille paikalle, jonka olen aikojen alussa sinulle suunnitellut.
 Rakastan sinua ja odotan sinua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti