Sivut

perjantai 11. tammikuuta 2013

"Luota minuun"

Hei rakas lapseni!

Minulla on ollut sinua ikävä! Olet minulle tärkeä! Tämä kaikki voi tuntua sinusta itsestäänselvyydeltä. On hyvä, että rakkauteni sinuun on jokapäiväistä sinulle, etkä epäile sitä. En kuitenkaan tahdo sinun turtuvan siihen, että rakastan sinua. Tahdon, että rakkauteni on sinulle voimavara, johon luottaen uskallat käydä eteenpäin suunnittelemaani tietä. Olet minulle arvokas ja tärkeä. Älä epäile sitä silloinkaan, kun et tunne ansaitsevasi sitä, sillä juuri silloin tarvitset sitä eniten. Rakastan sinua!

Vaikka sanotkin, että pärjäät ilman minua, tiedän paremmin. Olet heikko omassa voimassasi. Muistele sitä, kuinka olen auttanut sinua hädän hetkillä. Ilman voimaani et olisi ikinä selvinnyt. En jätä sinua hyvinäkään päivinä, voit luottaa siihen. Tahdon, että luottamuksesi minuun saisi kasvaa, ja et enää pelkäisi tulevaa. 

Kaikki on minun kädessäni, jokainen elämäsi päivä. Tunnen sinut läpikotaisin, ja rakastan sinua silti. Suunitelmani elämällesi on luotettava ja vedenpitävä, koska minä seison sen takana. Kukaan ei voi saada minua muuttamaan mieltäni. Käteni on uskollisesti ylläsi. Voi, kunpa näkisit sen, etkä turvaisi ainoastaan omiin voimiisi. 

Tiedät, että voimasi ovat rajalliset. Kuitenkin tahdot ottaa kunnian siitä, mitä minäteen elämässäsi ja kauttasi. Suuressa armossani annan sinulle tehtävän valtakunnassani. Saat palvella minua, jos sydämesi pysyy kuuliaisena edessäni. Puhun sinulle, ja tahdon johdattaa sinut voitosta voittoon, koska rakstan sinua. 

Olen antanut sinulle nöyrän sydämen edessäni, ja muovaan sinusta käyttökelpoista astiaa. Odota minun aikatauluani! En jätä sinua yksin ajatustesi kanssa, vaan puhun sinulle ja opastan sinua. Älä pelkää! Annan anteeksi kaikki rikkomuksesi, ja armahdan sinut. Minä Olen sinun Isäsi, joka rakastaa sinua suunnattomasti. Muista, että voit tulla luokseni aina, kun mieltäsi askarruttaa joku asia, koska tahdon auttaa sinua kaikissa asioissasi. Odotan sinua kärsimättömästi. Älä pelkää tulla luokseni väsyneenä ja epäonnistuneena, sillä silloin voin osoittaa, kuinka suuri olen ja kuinka paljon sinua rakastan! Luota minuun, en petä sinua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti