Sivut

sunnuntai 7. lokakuuta 2012

"Olet yksilö"

Hei rakas lapseni!

Olen odottanut sinua, koska tahtoisin osoittaa sinulle hyvän suunnitelmani. Haluan jakaa kanssasi sen unelman, joka minulla on elämällesi.

Olet minulle tärkeä, vaikka et ole sitä vähällä uskonut. Ihmiset ympärilläsi saavat sinut tuntemaan alemmuutta ja luovuttamista. Et ole kuin muut, koska olen luonut sinut yksilöksi. On totta, että minulla on kaikkia ihmisiä kohtaan tämä sama ajatus. En ole koskaan luonut massaa, vaan yksilöitä. Toimin yksilöihmisten kautta ja yksilöiden tähden uhrasin kaiken Golgatalla. 

Olet ollut usein mielessäni, ja tahdon, että pidät kiinni Sanastani. Olen antanut sinulle lahjoja, ja sitä kautta tahdon antaa sinulle tehtävän. Ainoa, mitä sinulta vaaditaan, on kuuliaisuus. Tiedän, että sinun mielestäsi kaikki ei ole niin yksinkertaista, mutta jos uskaltaisit katsoa minun mahdollisuusksiini, et epäilisi sanojani. 

Lapseni, elämälläsi on tarkoitus, koska loin sinut tiettyä tarkoitusta varten. Sitä tarkoitusta varten ei ole luotu ketään muuta. Minulla on jokaiselle oma suunnitelmansa. Siksi et saa arvostella omaa tai muiden tehtävä, nimittäin arvostellessasi heitä arvostelet minua ja minun arviointikykyäni. Kykenen toteuttamaan suunnitelmani elämässäsi, kuten muidenkin lasteni elämässä, jos minulle annetaan siihen lupa. Katselen asioita eri näkövinkkelistä. Ajattelet, että minä en voisi toimia niin tai noin. Kuitenkin voin toimia niin monella eri tavalla. Rakastan erilaisuutta. Siksi olen luonut miljardeja erilaisia ihmisiä, jokaisen omaa tarkoitustaan varten.

Sinun ei tarvitse pelätä suunnitelmaani, koska se on tehty "räätälintyönä" sinua varten. Kaikkivaltias käteni kantaa sinua kaikkien vaiheiden läpi. kun ymmärrät sen, että teen työtä sinusssa, jos annat minulle luvan, niin voin käyttää sinua. Tiedäthän myös sen, että vaikutan sinussa tahtomista ja tekemistä, ja olen sinun kanssasi. Voin johdattaa sinua ihmeellisellä tavalla. Minähän teen ihmeitä ilman määrää, tänäkin päivänä. Uskothan sen? Sinun ei tarvitse yrittää omassa voimassasi, vaan saat turvata minun suureen voimaani. Tahdon siunata sinua palvelutyösi kautta, samaten kuin niin monia muita. Rakastan sinua, ja siksi puhun sinulle. Minä Olen suunnitellut sinut rakkaudella!

1 kommentti: