Sivut

perjantai 12. lokakuuta 2012

"Minä kaipaan Sinua!"

Hei rakas lapseni!

On paljon asioiota, joita et ole ymmärtänyt oikein. Tahdon ennen kaikkea pelastaa sielusi, ja olen tehnyt kaikkeni tehdäkseni sen mahdolliseksi. Sinun ei tarvitse lisätä siihen enää yhtään mitään. Olen tehnyt kaiken jo valmiiksi kun annoin henkeni Golgatalla vuoksesi. Tiedät sen, olethan lukenut Sanaai. Kuitenkin sinä haluat pelastaa itse itsesi.

Teet kaikkesi, jotta voisin hyväksyä sinut. Tahtoisit näyttää minulle van huolletun ulkokuoren. Valmistelet rukouksesi etukäteen, jotta esityksesi olisi mahdollisimman sujuva ja virheetön. Luet Sanaani velvollisuudesta, koska oletat minun odottavan sitä sinulta. Yrität näin miellyttää minua kaikin mahdollisin keinoin. Ajattelet, että rakastan sinua enemmän, jos toimit seurakunnan jokaisessa työmuodossa. Vaikka olen puhunut sinulle monta kertaa armostani ja rakkaudestani, et kuitenkaan jaksa uskoa sitä. 

Tiedän, että sydämessäsi koet syyllisyyttä monista asioista, joita olet tehnyt tai jättänyt tekemättä. Tiedän sen kaiken, koska näen syvälle sydämeesi. Tiedän, että kaipaat rakkautta ja anteeksiantoa enemmän kuin mitään muuta, mutta et osaa ottaa sitä vastaan. Uskot armoni ja rakkauteni voimaan muiden ihmisten kohdalla, mutta sinun täytyy valmistella itsesi ennen luokseni tulemista. Vaikka tiedänkin sydämesi sekamelskan, en tule yllätysvierailulle, tuuomitsemaan sinua. Olen tullut maailmaan, jotta voisin armahtaa sinua. 

Tahtoisin vapauttaa sinut Jumalan lasten vapauteen. Ymmärrän sinua paremmin kuin kuin kukaan muu. Tiedän, mitä sinun epätoivoisten huokaustesi takana piilee. Ymmärrän epätäydelliset lauseesi ja itkusi paremmin kuin sinä itse. Voit tulla luokseni miettimättä, mitä minä ajatuksistasi ajattelen, tai kuinka voisit parhaiten ilmaista ajatuksesi. En kaipaa sinun ulkoa opittuja fraasejasi tai velvollisuudesta tehtyä palvelusta. Minä kaipaan Sinua!

Rakastan sinua täydellisellä rakkaudella. Olen rakastanut sinua jo ennen kuin sinä synnyit. Et voi ansaita rakkauttani, vaikka kuinka tahtoisit, sillä olen antanut sinulle sen ilmaiseksi. En tiedä, miten pukisin sen sanoiksi niin, että ymmärtäisit sen. Rakkauteni on suurempi kuin mitä voit koskaan nähdä. Olen rakastanut sinua iankaikkisella rakkaudella, ja minun silmissäni olet täydellinen, kaunis, ihana lapseni. Älä unohda sitä. Ihmettele sitä ja iloitse siitä, että olet saanut kaiken anteeksi ja että minä rakastan sinua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti