Sivut

perjantai 19. lokakuuta 2012

Älä pelkää

Hei rakas lapseni!

Sinun kätesi on voimakkaassa kädessäni ja pidän sinusta huolen. En saata sinua häpeään, vaan olen aina uskollinen sinulle. Pidän aina lupaukseni.

Rakastan sinua ja tahdon rohkaista sinua katsomaan minuun. Älä pelkää, vaikka ympärillä myrskyäisi, koska en ikinä jätä sinua. Olen sinun kanssasi ja varjelen sinua, minne ikinä kuljetkin. Kaikki tämä on osa suunnitelmaani, vaikka et nyt sitä ymmärräkään. Kukaan muu kuin sinä ei voi tehdä tyhjäksi suunnitelmaa kohdallasi. 

Vaikka joskus pelkäätkin muiden ihmisten reaktioita ja ajatuksia, niin muista, että rakastan sinua ja pidän sinusta huolen. Sanani on luotettavampi kuin kukaan ihminen. Älä anna kenenkään viedä sinulta sitä, mitä olen sinulle antanut. Olen siunannut sinua kaikkella taivaan siunauksella, jotta olisit valmis viemään Sanaa eteenpäin. En tarkoittanut, että saisit yksin nauttia antamistani siunauksista, vaan tahdon sinun jakavan siitä, mitä olet saanut. Siunaan sinua edelleen ja annan sinulle voiteluni. Varustan sinua, joten sinun ei tarvitse tehdä työtä omassa voimassasi. Minä Olen sinun kanssasi ja autan sinua.

Älä koskaan epäile Sanaani, koska se on ainoa, joka kestää kaikki säät ja tuulet. Puhun sinulle, jotta voisit jakaa muille. Elämäsi saa olla osa sitä suurta maailmanlaajuista suunnitelmaa, jonka olen laatinut pelastaakseni kaikki ihmiset, ja jonka olen ilmoittanut Sanassani.

En jätä työtäni kesken sinunkaan elämässäsi. Olen voimallinen saattamaan sen päätökseen. Suunnitelmani toteutuvat aina, voit luottaa siihen, koska Minä Olen Kaikkivaltias. Hallitsen iankaikkisena kuninkaana, ja siksi kaikki elämäsi hetket ovat kädessäni. Älä koskaan unohda sitä. Älä katso vain itseesi, katso minuun. Voin edelleen tehdä ihmeitä, myös sinun elämässäsi. Se ei riipu sinun hyvyydestäsi tai ansaitsemisestasi, vaan se riippuut tukevasti minun kaikkivaltiudestani ja iankaikkisesta armostani. 

Olet minulle niin rakas, ja siksi puhun sinulle ja opastan sinua. Vaikka kaikki muu pettäisi ympäriltäsi, älä silti epäile rakkauteni muuttavaa voimaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti