Sivut

lauantai 27. lokakuuta 2012

Keskeneräisyydestä

Hei rakas lapseni!

Mitä sinulle kuuluu? Olen ajatellut sinua paljon. Olen ajatellut, kuinka paljon rakastankaan sinua. En voisi koskaan toistaa sitä liikaa, koska näytät uudestaan ja uudestaan unohtavan sen. 

Älä luota omiin tunteisiisi tai muiden ihmisten mielipiteisiin, vaan minun Sanani lupauksiin. On totta, että tarvitset muita ihmisiä rinnallesi auttamaan, opettamaan ja tukemaan. Paras tuki elämässäsi on kuitenkin Sanani lupaukset. Tiedät, kuinka heikko olet yksin. Siksi olen antanut sinulle ystäviä jakamaan yhteistä matkaa. Sinun tulee kuitenkin antaa anteeksi itsellesi ja ystävillesi heidän epätäydellisyytensä. Minä Olen täydellinen ja tahdon kasvattaa sinua muiden ihmisten kautta. 

Teen työtä sydämessäsi, samoin kuin ystäviesi ja läheistesi sydämissä. Se työ ei ole yhtään vähäarvoisempaa kuin ne ihmeet, jotka voisit nähdä silmilläsi. Kaikki te minun lapseni olette vielä keskeneräisiä ja teette virheitä. Voimani salaisuus onkin siinä, että voin kääntää tappiot voitoiksi ja virheet onnistumisiksi. 

Luota minuun! Minä tiedän, mitä teen, kenet olen valinnut rinnallesi sinua kasvattamaan ja tukemaan. Saat muiden tavoin olla työpöydälläni, kun minä luon sinusta kaunista taideteosta. Usko pois, minä tiedän lopputuloksen, vaikka sinä et sitä vielä näe. 

Älä pelkää, Minä Olen sinun kanssasi ja armahdan sinua. Minä toistamalla toistan sinulle, kuinka tärkeä olet minulle, kunnes vihdoinkin uskallat uskoa sen todeksi. On niin paljon siunauksia, joita et ole uskaltanut omistaa itsellesi, vaikka ne olisivat sinulle tarkoitettuja. Tahdon varustaa sinut tehtävää varten, tehtävää, jonka olen sinulle suunnitellut. Älä pelkää ottaa vastaan sitä siunausta, sillä minä johdatan ja varjelen sinua, ja saat levätä kädesssäni. 

Valtakunnassani ei ole eriarvoisuutta, vaan kaikki rakkaat lapseni saavat olla lähelläni ja iloitsen jokaisesta yhtä paljon. Tehtäväsi on samanarvoinen kuin toistenkin tehtävät. Älä unohda sitä. Vaikka ihmiset eivät työtäsi arvostaisikaan, niin muista, että minulle se on kultaakin kalliimpaa. Rakastan sinua ja iloitsen sinusta!

1 kommentti:

  1. Taas kerran aivan ihanaa tekstiä! ja niin rohkaisevaa! Olet kyllä armoitettu kirjoittaja!
    siunausta sinulle :)

    VastaaPoista