Sivut

keskiviikko 2. toukokuuta 2012

"Minä Olen paras ystäväsi"

Hei rakas lapseni,

Minä rakastan sinua, ja sinun tulee kunnioittaa minua. Tahdon sinulle vain ja ainoastaan parasta. Tahdon osoittaa sinulle, kuinka voit olla palvelijani ja vielä enemmän, ystäväni. Olen kertunut sinulle, kuinka paljon sinua rakastan, ja kuinka suuri suunnitelma minulla on sinua varten. Saat levätä siinä totuudessa, että Minä Olen sinun kanssasi ja pidän sinusta kiinni. 

Tiedätkö, että olet ystäväni, ja ystävät pitävät huolta toisistaan. Minä pidän huolta sinusta. Olet kokenut sen monta kertaa elämäsi aikana. Tahdon, että useammin muistelisit sitä, kuinka uskollinen olen ollut sinulle. Olen uskoutunut sinulle kuin parhaalle ystävälle. Tahtoisin niin, että sinä voisit uskoutua minulle. Olenhan paras ystäväsi. Minulla on avaimet kaikkiin suljettuihin oviin, joita elämässäsi on. Minä tiedän kaikki vastaukset, ja sinun asiasi ovat minun kädessäni. 

Ystävät eivät salaa toisiltaan mitään. Ystävät eivät tahdo loukata toisiaan olemalla hiljaa silloin, kun pitäisi puhua. Siksi minäkään en tahdo olla hiljaa, vaan tahdon puhua sinulle, henkilökohtaisesti. Sanani voivat joskus saada sinut miettimään, ja se on hyvä. Tahdon, että kuuntelet minua, ja että siten voisit ymmärtää rakkauteni suuruuden. Rakkauteni voi joskus tehdä kipeää, mutta kaikella on tarkoituksensa. 

Rakastan kuulla ääntäsi. Tahtoisin olla sinulle se ensimmäinen ratkaisu, enkä viimeinen pakopaikka. Tiedän ajatuksesi jo ennen kuin sinä itse. Tunnen sinun ahidstuksesi ja pelkosi. Tahtoisin olla osa elämääsi, sinun ystäväsi. En kuitenkaan unohda sinua, vaikka sinä unohtaisit minut. Olet minulle niin kallisarvoinen ystävä. Tiedän, että sinulla on monia asioita elämässäsi, jotka vievät aikaasi. Olen kuitenkin aina valmis kuuntelemaan sinua, kun tahdot puhua minulle. Pysyn uskollisesti tinnallasi, en aio häipyä mihinkään elämästäsi, vaikka unohtaisitkin ääneni. 

Tahtoisin pitää sinut mahdollisimman lähellä itseäni, jotta voisin enemmän ja enemmän puhua sinulle ja siunata sinua. Tahtoisin jakaa kanssasi ajatuksiani. En tahdo olla sinulle vain sunnuntai-ystävä, vaan minusta olisi ihana jakaa jokainen päivä kanssasi. Rakastan sinua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti