Sivut

maanantai 30. huhtikuuta 2012

Lupaukseni

Hei rakas lapseni, 

Olen luvannut sinulle siunaukseni, jos noudatat Sanojani. Olen luvannut olla kanssasi ja johdattaa sinua valmistetuissa teoissa. Et kuitenkaan ole uskaltanut tehdä niin. Et ole uskaltanut ottaa vastaan voittoa, joka on jo saavutettu edestäsi. 

En koskaan valehtele sinulle, koska rakastan sinua. On asioita, jotka askarruttavat mieltäsi. Tahtoisin muistuttaa sinulle, että voit tulla luokseni kaikkine kysymyksinesi, minä osaan antaa sinulle oikeat vastaukset. Sinun turvasi ja pakopaikkasi on minun luonani, iankaikkisessa kädessäni. Toivoisin, että voisit useammin viipyä edessäni ja keskustella kanssani, niin, että voisin lohduttaa ja rohkaista sinua. 

Tiedäthän, että sydämesi ajatukset ovat minulle tärkeitä niin kuin ystävän ajatukset ovat aina tärkeitä. Tahtoisin sinun tietävän ja muistavan, että sinulla ei ole yhtään ongelmaa, johon minä en tiedä ratkaisua. Näet vain tämän hetken ja menneisyyden. Tiedätkö, voin muuttaa elämäsi niin, että se ei tule olemaan sellaista kuin ennen. Älä katso taakse päin, epäonnistumisiisi. Voin kääntää kaiken voitoksi, myös kärsimäsi tappiot. Voin muuttaa kaiken, sillä olen Kaikkivaltias. 

Minun nimessäni voit kulkea rohkeasti eteenpäin. Minulle on mahdollista tehdä sinusta käyttökelpoinen. Tiedäthän sen, että minulla on rajaton mielikuvitus. Voit palvella minua tavoilla, joita et osaa itse edes ajatella. Olen luonut sinut tiettyä tarkoitusta varten. Elämälläsi on siis tarkoitus, älä koskaan epäile sitä. 

Minä Olen aina Sanojeni takana.  Pidän aina lupaukseni. Vaikka menettäisit kaiken muun, minun Sanaani voit aina luottaa. Se on ainoa kallio, joka kestää allasi kaikki elämän myrskyt. Rakkauteni tukee sinua ja Henkeni läsnäolo antaa sinulle rohkeutta. Olen vartustanut sinut, ja lähetän sinut suorittamaan tehtävää, jonka olen sinulle suunnitellut. Rakastan sinua, ja olen sinun kanssasi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti