Sivut

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

"Minä Olen huomisen Jumala"

Hei rakas lapseni!

Käteni on ylläsi, ja minä talutan sinua kaikkien niiden vaiheiden halki, joista olet kysynyt: "Miksi?" Minä autan sinua. Et ole huomannut, kuinka paljolta olen sinua varjellut elämäsi aikana. Minä annan merkityksen jokaiselle elämäsi päivälle: jokaiselle naurulle, jokaiselle kyyneleelle, jokaiselle hymylle, jokaiselle ilolle ja jokaiselle surulle, joita elämässäsi on ollut. Se kaikki on tapahtunut, koska rakastan sinua. Sinä ihmettelet ja kysyelet kaiken tarkoitusta, mutta minä tahdon sinun luottavan minuun, ja muistavan sen, että Minä Olen läsnä kaikessa, mitä sinulle tapahtuu. Minun varjeleva käteni ei ole koskaan poistunut yltäsi.

Olet kapinoinut minua vastaan ja ollut minulle vihainen. Ymmärrän sinua. Rakkauteni sinuun ei vähene, vaikka olisitkin vihainen minulle. Minä Olen silti kanssasi ja autan sinua. En jätä sinua koskaan! Älä koskaan unohda sitä. Vaikka sinulla ei olisi muuta turvaa elämässäsi, mutta kun sinulla on minut, sinulla on kaikki. 

Olen antanut sinulle paljon suuria siunauksiani, joita et ole huomannut, eikä se ole aina tarkoituskaan. Siunaan sinun kauttasi muita ihmisiä ja sinua muiden kautta. Olen antanut sinulle ihmisiä ympärillesi, jotta voisitte yhdessä oppia lisää minusta. 

Minä Olen edelleen sama kuin Raamatun päivinä, ja minä haluaisin sinun muistavan sen. Annan sinulle voiman huomiselle päivälle, mutta sinun ei tarvitse murehtia siitä. Toteutan sen suunnitelman, joka minulla on huomiselle, sinun kauttasi. Tiedän, että nyt koet itsesi niin pieneksi, että kaikki haasteet tuntuvat liian suurilta. Minä Olen kuitenkin huomisenkin Jumala. Kädessäni on paitsi menneeet, myös kaikki tulevat päivät. Luotan sinuun, ja tahdon sinun luottavan minuun. 

Olet oikeassa siinä, että et jaksa yksin. Minä Olen kuitenkin voimasi, niin kuin tähänkin asti. Armoni ei lopu eiliseen, vaan saat totisesti luottaa siihen., että huomennakin olet turvassa kädessäni. Minulle on edelleen kaikki mahdollista, vaikka sinä oletkin heikko. Sinähän muistat valtakuntani periaatteen, että heikoissa olen väkevä. Kaikki saavat ihmetellä suuria töitäni sinun elämässäsi. Tahdon sinun vain olevan kuuliainen Sanalleni ja Henkeni äänelle sydämessäsi. Minä en jätä sinua huomennakaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti