Sivut

perjantai 13. huhtikuuta 2012

Rakkauden ihmeitä

Hei rakas lapseni!

Olet minulle tärkeä, ja siksi tahdon sinun oppivan kuuntelemaan sinua. Epäilet, että en tarkoita mitä sanon. En kuitenkaan koskaan valehtele. Puhun aina totta, koska nimeni on Totuus. Tahdon sinun ymmärtävän valtakuntani salaisuuden, ja se on Rakkaus. Rakkauteni saa aikaan ihmeitä, tänäänkin, vaikka et sitä uskoisikaan. En tarvitse sinun uskoasi ihmeisiin. Minusta on oikeastaan hauska yllättää sinut monilla tavoilla. Rakkauteni voima luo uutta sinunkin elämässäsi. 

Älä unohda voimaani. Joskus on hyvä pysähtyä kuuntelemaan minua, en näet saa aina ääntäni kuuluville, kun pyyhällät paikasta toiseen. Kaiken kiireenkin keskellä kaikki on minulle mahdollista. Tahdon, että voisit löytää elämääsi sen rikkauden, jonka vain minä voin antaa. 

Pelkäät, että kohta heräät, ja kaikki on ollut vain unta. Minä Olen kuitenkin puhunut sinulle oikeasti, ja rakastan sinua oikeasti. Kaikki tämä tulee armosta sinun kohdallesi. En rakasta sinua, koska olet niin onnistunut ja hyvä, vaan siksi, koska olen päättänyt rakastaa sinua. En koskaan kadu päätöksiäni, enkä muuta niitä. Minä Olen sinun kanssasi myötä- ja vastoinkäymisissä. 

On totta, että tahtoisit minun olevan näkyvämmin läsnä elämässäsi. Se, mitä minä tahdon, on kuuliaisuus, ja se, että kuuntelet minun ääntäni. Jokainen tahtoisi ihmeiden tekemisen armolahjan, usein vääristä motiiveista. Minä valitsen aina sen, joka on heikko omassa voimassaan, sen joka ei mitään ole, jotta Minä voisin tehdä hänen kauttaan jotain todella suurta. Minä Olen se, joka teen ihmeitä ilman määrää, ilman minun voimaani ei kukaan voisi parantua tai kokea pelastusta ja uudestisyntymistä. Ilman minun voimaani kaikki on turhaa. 

Siunaukseni lepää ylläsi, koska olen valinnut sinut. Olet tullut luokseni nöyränä, ja siksi valitsin sinut. Rakkauteni sinua kohtaan ei ole turha. Olen jo tehnyt suuria asioita elämässäsi. Minä vielä avaan silmäsi näkemään kaikki ihmeet, jotka olen tehnyt sinussa. Saat kiittää ja ylistää minua, koska olen ollut elämässäsi tuki ja turva. En aio jättää työtäni kesken, vaan saatan kaiken päätökseen. 

Mielessäsi on monia kysymyksiä, ja olet epävarma, mitä kaikki tämä tarkoittaa. Se tarkoittaa, että Minä Olen sinun Isäsi, joka tietää kaiken parhaiten, ja elämäsi on kädessäni, ja olet turvassa. Sinun ei tarvitse tietää kaikkia vastauksia, vaan minä johdatan sinua oikealla kädelläni askel askeleelta kotiin päin.

1 kommentti: