Sivut

sunnuntai 13. toukokuuta 2012

"Tule takaisin"

Hei rakas lapseni!

On paljon asioita, jotka vetävät sinua pois luotani. Ne saavat sinut unohtamaan rakkauteni ja armoni. Tahtoisin saada sinut takaisin luokseni. Muistatko, kuinka hyvä sinun oli olla lähelläni, kun kuuntelit hiljaa ääntäni. Tahtoisin edelleen puhua sinulle ja olla lähelläsi. Tahdot ajaa minut pois luotasi. Se tekee minut surulliseksi, koska olisi niin monia asioita, joita tahtoisin sinulle antaa. Sinä et tahdo enää kuunnella minua. Sanot, että olet onnellinen ilmani minuakin. Minä kuitenkin tiedän paremmin. Tiedän sen, koska olen luonut sinut. Tunnen kipusi ja tuskasi paremmin kuin sinä itse. Tunnen ne omassa itsessäni. 

Voi, kuinka rakastankaan sinua. Olen ikävöinyt sinua. Tiedän, että sydämessäsi on paikka minulle, jota kukaan muu ei voi täyttää. Pelkäät tunnustaa tarvitsevasi minua. Olen kuitenkin sama Jumala, johon olet tottunut luottamaan. Älä siis pelkää, en tee sinulle pahaa. Tahtoisin siunata sinua iankaikkisilla siunauksilla. 

Olen sinun Isäsi, vaikka sinä et tahdo sitä tunnustaa. Sydämeni itkee, kun ajattelen sitä,  että en enää voisi puhua sinulle, enkä kuulisi ääntäsi. Ymmärrän sinua paremmin kuin sinä itse. Tiedän kaikki syyt, miksi tahdot kapinoida minua vastaan. Ymmärrän ja rakastan. Rakkauteni ei ole loppunut, eikä se tule loppumaan, ei sinunkaan kohdallasi. Minulla on kaikki vastaukset vaikeisiin kysymyksiisi, mutta sinä et halua kuulla niitä vastauksia. Et halua minun puuttuvan elämääsi. Sanot pärjääväsi hyvin ilmankin. Silmäni kuitenkin tarkkaavat sinua, ja enkelini varjelevat askeleitasi. Tahdon sinun tietävän, että olen valmis antamaan anteeksi, kun olet valmis tulemaan takaisin luokseni. 

En vihaa sinua kapinasi tai kiittäämättömyytesi tähden. Vaikka lähtösi loukkaisikin minua, silti olen täynnä rakkautta sinua kohtaan. Tässä maailmassa ei ole mitään, mitä voisit tehdä sammuttaaksesi sen rakkauden. Tahdon sinun muistavan tämän. Voit aina palata takaisin luokseni, ja ottaa vastaan ne siunaukset, jotka olen varallesi suunnitellut. Rakastan sinua iankaikkisella ja muuttumattomalla rakkaudella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti