Sivut

perjantai 18. toukokuuta 2012

Salaista työtä

Hei rakas lapseni!

Henkeni on sinun kanssasi, ja minä tahdon vahvistaa sinua. Olen antanut sinulle tehtävän, vaikka epäonnistutkin ja teet virheitä. Voimassani jaksat kuitenkin mennä eteenpäin. 

Tahdon muistuttaa sinua siitä, että olen kutsunut sinut palvelukseeni, ja siksi minä kannan vastuun tuloksista! Teen työtä silloinkin, kun sinä et näe tuloksia. Minun työni tulokset ovat nimittäin usein piilossa sinun silmiltäsi. Minä puhun kauttasi ja siunaan sinua. En valinnut sinua siksi, että olet niin hyvä ihminen, vaan siksi, että rakastan sinua. Sydämesi on avoinna edessäni, ja olen laittanut sinne kaipauksen päästä lähemmäksi minua. Tahdon, että eläisit niin lähellä minua kuin vain mahdollista. Asun sydämessäsi ja johdatan sinua joka päivä. 

Annan sinulle voimaa jokaiseen tilanteeseen, jonka kohtaat. Voimani on väkevämpi kuin mitkään vihollisen voimat. Sinä tiedät sen. Saat kulkea voitosta voittoon joka päivä. Minun voittoni ovat vain erilaisia kuin maailman voitot. Kun sinä voitat, et saa ihmisten silmissä kunniaa ja mainetta, vaan minun Henkeni tekee työtään kauttasi, slalaisesti. Saat tehdä suuria asioita minun voimassani. Nimeni saa kunnia elämäsi kautta. 

Olen valinnut sinut kantamaan nimeäni ja kirkkauttani tämän maailman keskelle. Annan sinulle kaiken tarvittavan. Minä Olen ollut kanssasi joka päivä, ja olen pitänyt sinusta huolta ihmeellisellä tavalla. Olen halunnut rohkaista sinua luottamaan valtasuuruuteeni ja voimaani. Minun mahdollisuuteni tämän maailman keskellä ovat rajattomat, vaikka sinusta ei aina siltä näytä, kun näet edessäsi vain ylivoimaisia haasteita. Tarvitsen vain sydämesi, jotta voisin toimia. 

Olisin voinut lähettää enkeleitä julistamaan ilosanomaa ympäri maailmaa, mutta valitsin sinut. Annoin sinulle tehtävän, jota varten sinut loin. Siunaan sinua ja lähetän enkelini varjelemaan jokaista askeltasi. Annan sinulle ihmisiä ympärillesi, jotka tukevat ja auttavat sinua. Kaikkein parasta kuitenkin se, että Minä itse Olen sinun kanssasi joka päivä!

2 kommenttia: